مصاحبه تند شجاع خلیل‌زاده با واکنش علی رغبتی عضو فعال هیأت مدیره در بحث نقل و انتقالات مواجه شد.

به نقل از ایران ورزشی، رغبتی گفته در شرایطی که باشگاه اولویت را روی جذب نفرات جدید گذاشته بوده و در فاصله کوتاه باقیمانده، مدیران باشگاه روی کارهای زمین مانده متمرکز شده بودند رسیدگی به درخواست شجاع خلیل‌زاده در اولویت نبوده و حرف‌های او را بیشتر شبیه شوخی دانسته تا واقعیت.
ما که نفهمیدیم کجای حرف‌های شجاع شبیه شوخی بود چرا که او روز پنجشنبه در لایو اینستاگرامی کمپین کریم باقری در حضور مربی خود و خداداد عزیزی باز هم صحبت‌هایش را مطرح کرد و گفت با اینکه پیشنهاد تمدید با قرارداد سفید بوده، باشگاه حاضر نشده خواسته‌های او را اجابت کند.
رغبتی در حالی حرف‌های شجاع را شوخی دانسته و به نوعی او را پس زده که هنوز چند روزی از افتضاح مدیریتی این باشگاه در قبال رؤیت نکردن قرارداد ترابی و عدم بستن راه انتقال او بدون پرداخت بند قراردادش به باشگاه نگذشته، ضمن اینکه باشگاه همین حالا نیز درباره جدایی علی علیپور مشغول جوابگویی به هواداران است و از رسول‌پناه و رغبتی گرفته تا مدیر روابط عمومی مدام در این خصوص توضیح می‌دهند.
رغبتی که اینطور در خصوص شجاع و خواسته‌هایش از موضع بالا صحبت کرده باید بداند شوخی شوخی ماجرا جدی خواهد شد چرا که نوع برخورد باشگاه با بازیکنان تیم بخصوص مهم‌ترین نفراتش می‌تواند در تصمیم آنها تأثیرگذار باشد و در نهایت مسأله‌ای است که به سود یا ضرر تیم تمام خواهد شد. شجاع در واکنش به صحبت‌های رغبتی گفته فعلاً به خاطر یحیی گل‌محمدی سکوت خواهد کرد اما بعد از لیگ قهرمانان حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.
با در نظر گرفتن اینکه ۷ بازیکن جدید پرسپولیس ظاهراً همه قراردادهایی حدود ۲ میلیارد تومان بسته‌اند و ۸ بازیکن قدیمی تیم هم رقمی بالاتر از این مبلغ قرارداد دارند شجاع بعد از ۱۵ بازیکن قرار می‌گیرد و به همین خاطر خواهان عقد قرارداد بالاتری است. بحثی که باشگاه برای شجاع و برخی بازیکنان خواستار اضافه کردن مبالغ قراردادشان مطرح کرده حضور بازرس‌ها برای بررسی رقم قراردادها است.
مسأله‌ای که کریم باقری هم در همان لایو اینستاگرامی تأییدش کرد. با این حال جالب اینجاست که رسول‌پناه سرپرست مدیرعاملی باشگاه صراحتاً اعلام کرده قرارداد ۷ بازیکن جدید این تیم از سقف قرارداد فصل گذشته پرسپولیس هم پایین‌تر است. اگر حرف رسول‌پناه درست باشد سقف قرارداد در فصل گذشته این باشگاه ۳ میلیارد بوده و الان به ۳٫۵ میلیارد رسیده است. رقمی که به علی علیپور پیشنهاد شد اما دوباره باشگاه اعلام کرد از این رقم هم چیزی بالاتر به او پرداخت خواهد کرد.
طبق اعلام رسول‌پناه قرار است امروز کپی همه قراردادها برای وزارت ورزش و سپس سازمان بازرسی ارسال شود ضمن اینکه ایشان قول داده به زودی تمام قراردادها منتشر شود تا همه بدانند بازیکنان تازه‌وارد و ستاره‌های تیم چقدر می‌گیرند. چنانچه این اتفاق رخ دهد –که بعید است تا پایان رقابت‌های لیگ قهرمانان رخ دهد– قضاوت درستی در مورد پرداختی‌های تیم پرسپولیس و تفاوت‌هایی که بین بازیکنان با هم قائل شده‌اند می‌توان داشت ضمن اینکه مشخص می‌شود پرسپولیس در مقایسه با دیگر تیم‌های بزرگ مدعی قهرمانی چقدر خرج کرده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)