مرجع خبری پرسپولیس : مهاجم سابق تیم فوتبال پرسپولیس می گوید در استقلال روزهای خوبی داشت اما شکوفایی فوتبالش را مدیون پرسپولیس است.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس و به نقل از خبر؛ علیرضا نیکبخت که سابقه پوشیدن پیراهن سرخابی های پایتخت را در کارنامه دارد می گوید: «من در استقلال روزهای خوبی داشتم و بازی های خوبی انجام دادم اما شکوفایی فوتبالم را مدیون حضور در پرسپولیس هستم»

 

نیکبخت در بخشی از گفت و گوی نوروزی خود درباره داربی سخن می گوید، درباره مسابقه ای که او برای پرسپولیس گل زد و البته فحش های زیادی شنید:

 

«شرایط سختی است. باورت نمی شود. من داربی زیاد بازی کرده بودم اما ان بازی فرق می کرد. از استقلال به پرسپولیس آمده بودم و این باورش برای طرفداران استقلالی سخت بود. من وقتی گل زدم تا 20 دقیقه همه دنیا دور سرم می گشت. اصلا نمی فهمیدم چه کار می کنم. اصلا در بازی نبودم. روی هوا می گشتم برای خودم. هیچ کارم دست خودم نبود . فکر کنم همان حسی را داشتم که وقتی هاشمی نسب در داربی گل زد ، داشت. ولی همه قشنگی داربی به این است که خودت در آن حاضر باشی و گل بزنی.»

 

نیکبخت با وجود خاطراتی که از زمان حضورش در پرسپولیس دارد می گوید ممکن است دوباره روزی با پیراهن استقلال به میدان برود: «قبل از اینکه محرومم کنند یک نیم فصل عالی داشتم، قرار بود نیم فصل به استقلال بروم که این اتفاق افتاد اما شاید روزی دوباره به این تیم برگردم»

 

نیکبخت در خصوص قهرمانی پرسپولیس در لیگ هفتم می گوید: «پرسپولیس را بچه ها و هوادارانش قهرمان کردند. حمید خان (استیلی) هم خیلی زحمت کشید چون قطبی زمانی به تیم اضافه شد که تیم مراحل آماده سازی را سپری کرده بود. رابطه من با استیلی اصلا دوستانه نیست اما این دلیل نمی شود که واقعیت را انکار کنم»

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)