خيلي‌ها دوست ندارند در اين فوتبال باشم/ مديون و عاشق مردم هستم

 

مرجع خبری پرسپولیس : سرمربي پرسپوليس گفت: به هيچ عنوان نگران بازي با استقلال نيستم.

 

علي دايي در نشست خبري قبل از ديدار تيم‌هاي پرسپوليس و استقلال با تبريك سال نو به همه مردم ايران سخنانش را با تسليت به حميد استيلي آغاز كرد و گفت: به خانواده حميد استيلي به خاطر درگذشت جانگداز بردارش مسعود كه بازيكن بسيار با اخلاق و يكي از بهترين‌هاي فوتبال ما از تمام جهات بود؛ تسليت مي‌گويم. واقعا حيف بود كه مسعود از جمع ما جدا شد.

وي در مورد شناخت‌اش از اين بازيكن ادامه داد: چندين سال با وي بازي كرده و او را از نزديك مي‌شناختم. باز هم به حميد استيلي تسليت مي‌گويم و اميدوارم خداوند به وي صبر بدهد.

دايي در مورد شرايط بازي فردا گفت:

از روز سوم عيد تمريناتمان را آغاز كرديم و ما هم مانند تيم استقلال، همانطور كه پرويز مظلومي گفت، تمرينات خوبي را پشت سر گذاشتيم. البته جا دارد اين موضوع را بگويم كه به شاگردي پرويز مظلومي افتخار مي‌كنم. سال اول در زمان بازيگري‌ام در تاكسيراني و بعدها در تيم صبا شاگرد مظلومي بودم و درست نيست زياد مقابل اين مربي صحبت كنم و نظر بدهم.

 

وي افزود: تمرينات منظمي را انجام داده و بازيكنان بسيار با انگيزه هستند. حساسيت دربي بالاست و طرفدار دو تيم نگاه ويژه‌اي به اين بازي هميشه داشته‌اند و حساب جداگانه‌اي روي اين ديدار باز مي‌كنند.

سرمربي پرسپوليس تصريح كرد: شايد با توجه به نتايج دو تيم برخي‌ها فكر مي‌كنند بازي فردا حساس نيست و نمي‌تواند در مسابقات ليگ تأثيري ايجاد كند اما به هيچ وجه اين طور نيست و از نظر فني اين ديدار در سطح بالا برگزار مي‌شود و حتي اميدوارم از بازي قبلي نيز بهتر شود.

وي يادآور شد: در تمريناتي كه برگزار كرديم بازيكنان را از هر لحاظ آماده كرده و از هواداران مي‌خواهم با حضور در ورزشگاه آزادي تنها تيم خود را تشويق كرده و به مسائل حاشيه‌اي كاري نداشته باشند.

دايي افزود: فوتبال 90 دقيقه به اضافه وقت‌هاي اضافه است و هواداران بايد تيم را تشويق كنند. صبر و حوصله خوب است و اگر حمايت خوبي از ما شود بازيكنان از لحاظ فني مي‌توانند چيزهايي كه از آنها خواسته‌ايم، در ميدان پياده كنند.

دايي در پاسخ به سؤال خبرنگاري كه همواره با وي مشكل داشته است مبني بر اينكه براي بعد از دربي چه برنامه‌هايي دارد گفت: با احترام به همه كساني كه در جلسه هستند و منتظر پاسخ من، بايد بگويم در پاسخ به اين سؤال هيچ صحبتي ندارم.

وي در خصوص بازي رفت دو تيم عنوان كرد: اين ديدار تمام شد اما با اينكه استحقاق باخت را نداشتيم، بازي را واگذار كرده و سه امتياز را از دست داديم. با اين حال آن مسابقه را فراموش كرده و فردا با يك بازي بهتر از دربي قبل فقط به سه امتياز فكر مي‌كنيم.

سرمربي پرسپوليس در پاسخ به سؤالی مبني بر اينكه تا چه زمان مي‌خواهد با بازيكنان پرسپوليس نتايج را از دست دهد و اين موضوع كه آيا اگر بازي فردا را هم واگذار كند باز هم از بازيكنان پرسپوليس حمايت خواهد كرد گفت: من پاسخگوي همه اتفاقات اين باشگاه هستم چرا كه بازيكنان تمام سعي و تلاش خود را مي‌كنند اما برخي اوقات نمي‌توانند موفق باشند آنها مطمئنا اگر 100 درصد تلاششان را نكنند، 95 درصد با تمام وجود به ميدان رفته و با تلاش و با وجدان كار مي‌كنند. فوتبال پستي و بلندي زيادي دارد. يك زمان بازيكنان در شرايط خوبي به سر مي‌برد و امكان دارد همان بازيكن در زمان ديگري در شرايط افت قرار داشته باشد، باز هم مي‌گويم مسئول فني من هستم و همه اتفاقات را به گردن مي‌گيرم.

دايي تصريح كرد: تا به حال يك مصاحبه از زماني كه سرمربي سايپا، تيم ملي و پرسپوليس بوده‌ام از من نديديد كه بخواهم اتفاقات را به گردن بازيكنان تيمم بيندازم چرا كه همه آنها با غيرت و وجدان كار كرده و به آنها افتخار مي‌كنم.

وي در مورد تاكتيك پرسپوليس در فردا يادآور شد: بهتر است تا قبل از اين مسابقه صبر كرده تا ببينيد تاكتيك تيم در خطوط مختلف و بخصوص خط حمله چگونه است.

سرمربي پرسپوليس در پاسخ به اين سؤال كه آيا نگران داور دربي نيست گفت: در مورد محسن تركي نظري ندارم كه مي‌گوييد نگران باشم. براي اين داور آرزوي موفقيت مي‌كنم.

دايي در مورد اينكه ايراني‌هاي خارج از كشور نيز اين ديدار را تماشا مي‌كنند و چه صحبتي با آنها دارد گفت: با بازيكنانم صحبت كرده و از آنها خواسته‌ام به تيم داوري و حواشي كاري نداشته باشند. مطمئن باشيد بازي فردا قشنگ‌تر از دربي قبلي شده و ما هم اگر در كنار زمين اعتراضات را كم كنيم بازي بهتر خواهد شد.

وي ادامه داد: به هيچ عنوان نگران بازي نيستم. مي‌دانم يكسري نگاه‌ها وجود دارد كه دوست دارد من موفق نشوم. سالم كار مي‌كنم و نگران نيستم و تا زماني كه در اين فوتبال هستم نيز با تمام قدرت كارم را مي‌كنم. باز هم تأكيد مي‌كنم كه خيلي‌ها دوست ندارند من موفق شوم. در آن سو نيز بسياري منتظر موفقيت علي دايي هستند.

دايي خاطرنشان كرد: كاري به اين صحبت‌ها ندارم و با تمام تلاش و وجدان راحت كار مي‌كنم. خوب تمرين كرديم و مي‌گويم با كمك خدا تمام كارهايي را كه بايد براي دربي انجام مي‌داديم را انجام داديم. به اين سه امتياز احتياج داريم اما اميدوارم هر تيمي حقش است به آن برسد.

سرمربي سابق تيم ملي در مورد اينكه اين مربي از ايام عيد خاطره تلخي همراه با اين تيم داشته است گفت: هيچ زماني با احتمالات زندگي نمي‌كنم. فوتبال برد و باخت دارد و من هم عاشق و مديون مردم هميشه هستم. لطف خدا هميشه شامل حالم بوده و به دنبال يك بازي خوب و سه امتياز بازي فردا هستم و اميدوارم با رسيدن به آن دل هواداران را شاد كنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)