مرجع خبری پرسپولیس : سرپرست موقت باشگاه پرسپولیس گفت: بازی با استقلال شروع تغییر برای پرسپولیس است. ما فرصت کمی تا پایان لیگ داریم و باید از این فرصت حداکثر استفاده را بکنیم.

 

حبیب کاشانی که در جمع بازیکنان و کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس در هتل المپیک سخن می گفت، افزود: خیلی از هواداران این تیم، از راه های دور و با کمترین امکانات برای دیدن این بازی می آیند. ما عیدی مان را نگه داشته ایم تا به هواداران بدهیم. حادثه و اتفاقاتی که تا به امروز مانع نتیجه گیری ما شده است، تمام شد و بازی با استقلال برای ما آغاز تغییراتی است که می خواهیم تا پایان لیگ در آن مسیر قدم برداریم.

 

وی تصریح کرد: به همان اندازه که علی دایی پای بازیکنانش ایستاده است، بازیکنان هم باید به خاطر او و پای او بایستند. اگر امروز او مورد هجمه قرار می گیرد، به خاطر ماست و امروز ما قصد داریم با اتحاد و همدلی، خودمان را ثابت کنیم.

کاشانی ادامه داد: ما فصل گذشته با نیمی از این تیم استقلال را بردیم، امسال بازیکنان دیگری به ما اضافه شده اند و برای از پیش رو برداشتن استقلال کمبودی نداریم. بازی نیم فصل اول هم یک اتفاق بود که همگان چگونگی رقم خوردن نتیجه را از نزدیک دیدند. فردا روز احساسی بازی کردن نیست، روز تفکر، تعقل، رفاقت و برادری است.

 

سرپرست باشگاه پرسپولیس با اشاره به توجه به اهمیت نتیجه گرفتن مجموعه تیم، خاطرنشان کرد؛ مهم موفقیت تیم است و خوشحال کردن هواداران. اینکه هواداران ما ببینند و بفهمند که ما برای موفقیت، همه وجودمان را خرج می کنیم و کوتاهی نمی کنیم.

 

کاشانی تاکید کرد: اعتقاد دارم ما هنوز به علی دایی فرصت کافی نداده ایم. اگر فرصت و چهره ای به نام علی دایی خراب شود، شما بازیکنان مقصرید. اگر آینده حرفه ای علی دایی به خاطر نتایج امسال پرسپولیس تحت الشعاع قرار گیرد، شما مقصرید. متاسفانه در تیم ملی هم برخلاف دیگر مربیان که فرصت زیادی برای کار کردن داشتند، فرصتی داده نشد. من تنها چیزی که از شما می خواهم این است که در این بازی احساس را کنار بگذارید و دقیقا به آنچه که کادر فنی می خواهد عمل کنید.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)