حاشیه های دربی 70 _ 9

مرجع خبری پرسپولیس : سرود پرسپولیس دقایقی پیش در ورزشگاه آزادی پخش و با استقبال گسترده هواداران پرسپولیس مواجه شد.

 

مجري حاضر در ورزشگاه آزادي خطاب به هواداران سرخابي اعلام كرد قرار است يك دونده به حالت برعكس در دور پيست دور زمين چمن آزادي بدود. اين دونده درحالي كه به صورت برعكس مي دويد به طور ناگهاني به ماشين تجهيزات صدا و سيما برخورد كرد كه اين اتفاق باعث شد تا حاضرين در ورزشگاه به اين اتفاق بخندند. اين دونده با وجودي كه برخورد محكمي به اين ماشين داشت همچنان به دويدن برعكس ادامه داد.

* در جايگاه استقلالي ها كه در زير جايگاه خبرنگاران قرار دارد سه هوادار استقلال با يكديگر درگيري پيدا كردند كه يكي از اين هواداران پيراهنش پاره و دست او آسيب ديد. 2 هوادار ديگر نيز دستگير شدند.


 

مجتبي شريفي، رئيس كميته انضباطي ساعت 14:5 وارد ورزشگاه آزادي شد. وي به محض ورود به ورزشگاه با دوربين تلويزيوني به مصاحبه پرداخت. وي سپس وقتي مي‌خواست به سمت جايگاه ويژه برود با هواداران استقلال روبرو شد و به آنها دست داد. هواداران استقلال نيز وي را تشويق كردند!!!

* يكي از گزارشگران تلويزيون در اقدامي جالب 2 هوادار پرسپوليس و استقلال را به داخل زمين برد تا از آنها مصاحبه بگيرد. با توجه به اينكه مكان اين مصاحبه مقابل هواداران استقلال بود، آنها در قبال هوادار پرسپوليس موضع گرفتند و عليه او شعار دادند. هنگامي هم كه مصاحبه تمام شد و هوادار پرسپوليس قصد داشت به جاي خود بازگردد يكي از تابلوهاي تبليغاتي كنار زمين روي پاي او افتاد.

*ترانه احسان خواجه اميري كه براي پرسپوليس خوانده از بلندگوهاي ورزشي آزادي پخش شد و مورد توجه هواداران سرخ پوش در ورزشگاه قرار گرفت.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)