مرجع خبری پرسپولیس : علي دايي در صحنه اي كه محسن تركي خطاي محمد محمدي روي رضايي را پنالتي نگرفت به داور اعتراض كرد. در تصاوير تلويزيوني مشخص بود كه محمدي پاي رضايي را زده است.

*هواداران استقلال در شرايطي كه هواداران پرسپوليس سكوت اختيار كرده و حتي تيم خود را تشويق نمي كنند، عليه دايي شعار سر مي دهند. آنها شعار ” دايي حيا كن پرسپوليس و رها كن ” را سر دادند.

* محمد محمدي در طول اين بازي براي بار دوم مصدوم شد و با همان شرايط به بازي ادامه داد. شرايط طوري شد كه حسين ترابپور مربي گلرهاي استقلال از پشت دروازه او را هدايت مي كرد.

 

در صحنه اي از بازي فرهاد مجيدي به زمين خورد و علي دايي با اعتراض به اينكه وي تمارض مي كند از بازيكنان خود خواست توپ را بيرون نزنند. همين باعث تحريك هواداران پرسپوليس شد و به شدت عليه كاپيتان استقلال سعار دادند به طوري كه سپهر حيدري از آنها خواست تا به اين شعارها ادامه ندهند.

 

 

 

 حبیب کاشانی پس از بازی جایگاه را ترک نکرد. او به همراه مجید فرخزادی شاهد اعتراض هواداران پرسپولیس نسبت به علیه دایی بود.

 

وي پس از دقايقي به سمت آنها رفت تا در بين آنها به صحبت بپردازد. در اين هنگام ماموران انتظامي دور كاشاني را گرفتند تا مشكلي براي وي پيش نيايد اما سرپرست باشگاه پرسپوليس آنها را كنار زد تا مستقيم با هواداران تيمش روبرو شود.

* شماري از هواداران پرسپوليس عليه اين تيم شعار داده و شماري ديگر به تشويق تيم و دايي پرداختند.

* برخي از هواداران استقلال علي دايي را مورد تشويق قرار دادند.

*درحالي كه هواداران پرسپوليس بسيار ناراحت بوده و حتي برخي از آنها گريه مي‌كردند هواداران استقلال به جشن و سرور پرداختند.

* مجتبي شريفي در كنار عزيز محمدي در جايگاه ويژه تا آخرين دقايق حضور افراد در ورزشگاه ايستاده بود و از وقايع نكته‌برداري مي‌كرد.

 

علي دايي پس از شكست تكراري يك بر صفر برابر استقلال در دربي 70 روي نيمكت پرسپوليس نشست و از جايش تكان نخورد.

 

*برخي از بازيكنان پرسپوليس نيز روي زمين چمن افتاده بودند و محسن تركي داور مسابقه هم تلاش مي‌كرد بازيكنان دو تيم را به ميانه ميدان دعوت كند تا با يكديگر دست بدهند.

*پرويز مظلومي و منصور پورحيدري در پايان مسابقه يكديگر را در آغوش كشيدند.

*مظلومي بعد از اين برد اشك شوق ريخت. او تنها مربي است كه توانسته دو مرتبه متوالي در دربي پيروز شود.

*سه هوادار استقلال با پرچم وارد زمين چمن شدند كه دستگير شدند.

*هواداران دو تيم استقلال و پرسپوليس مقابل در خروجي ورزشگاه با يكديگر درگير شدند.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)