نمی خواهیم به چند فصل قبل و نحوه ورود آقای کاشانی به سکان مدیریت پرسپولیس وارد شویم و اصلا به این مسائل در زمان کنونی کاری نداریم فقط برگشتی به فصل قبل و بازی های گذشته از فصل جاری می  زنیم و برخی موارد را بررسی می کنیم .

 

در فصل گذشته به طور ناگهان و بر خلاف تفکر عموم ناگهان آقای کاشانی مجددا بر اساس جو سازی  آقای فردوسی پور در برنامه 90 بر کرسی لغزان انصاری فرد بزرگ تکیه زد و کرانچار که نه تیمش را خودش بسته بود و نه خودش تمرینات اول فصل را برعهده و البته مکان سوم جدول را در اختیار داشت ، برکنار و آقای دایی را بر سکان تیم فوتبال پرسپولیس نشاند ! اگر از تنها افتخار دایی در پرسپولیس یعنی جام حذفی گذشته چشم بپوشیم نتایج دایی به جز در چند هفته اول سرمربیگری که به نوعی در ایران برای هر مربی اتفاق می افتد ( همچون گواردیولای ایرانی در صبا ) نه تنها نتایج خوبی کسب نکرده بلکه تمام افتخارات باشگاه بزرگی چون پرسپولیس را به سخره گرفته است !!

 

 

اما سوال ما از آقای کاشانی این است که چه اتفاقی افتاد تا کاشانی کرانچار را برکنار کند ، اما 5 باخت پیاپی و 10 باخت در طی 28 هفته نتوانست کاشانی را برای تغییر سرمربی مجاب کند ؟ آیا نداشتن گزینه ای چون حمید استیلی شرایط را برای شما چنین تنگ کرده است !؟

آقای کاشانی در برنامه های زنده تلویزیونی مشاهده کردیم که شما بیان نمودید که به بازیکنانی نظیر خلعتبری ، عمادرضا و انصاری فر پیشنهادات بالای 800 میلیون داده اید ؟ اگر چنین حرفی صحت داشته باشد ، آیا به غیر از این 3 بازیکن ، بازیکن دیگری در این سطح وجود نداشت که در اختیار سرمربی پرسپولیس قرار گیرد ؟

آقای کاشانی چرا شما خودتان را از نتایج بد پرسپولیس مبرا می دانید ؟  چه نکات مثبتی  در کارنامه فصل جاری تصور می کنید ؟ چه امکانات مطلوبی در اختیار کادر فنی قرار داده اید ؟ از لیست ابتدایی فصل پرسپولیس ( مهدی رحمتی ، جلال حسینی ، تیموریان ، خلعتبری ، انصاری فر ، عمادرضا و حتی میداوودی ) چند درصد را جذب کردید ؟ چه منابع کار ریشه ای برای پرسپولیس انجام داده اید ؟ آیا اگر فقط مدیریت پول بیت المال باشد ، خیانت در حق هواداران بیشمار پرسپولیس نیست که نمی توانید حق بیشتری نسبت به تیم های اصفهانی از بیت المال جذب کنید ؟ آیا انصاف است تیمی با هواداران کمتر ، سهم بیشتری از بیت المال ببرد ؟

 

چه تفاوت عمده ای بین خود و مدیران قبلی می بینید؟ فقط حمایت سیاسی ؟حرف و سوال بسیار است ، اما از آقای کاشانی که بگذریم به علی دایی می رسیم و سوالاتی که در ذهن ما می گنجد.

آقای دایی آیا برداشت شما از فوتبال نوین فقط سیستم 4-2-3-1 است ؟ آیا پس از 3 باخت پیاپی نباید با سیستم و نفرات هجومی تری بازی کرد ؟! چه می شود و کجای دنیا دیده اید که یک مربی پس از 4 باخت پشت سر هم ، در بازی پنجم هم از همان شیوه قبلی و همان سیستم تقریبا تدافعی استفاده کند ؟

آقای دایی معیار شما برای بازی  دادن بازیکنان چیست ؟ آمار ؟ رفاقت ؟ تمرینات ؟ کیفیت بازی ؟ یا … ؟ چه می شود که بازیکنی همچون هادی نوروزی به صورت فیکس و 90 دقیقه در پرسپولیس بازی می کند در شرایطی که در طول این زمان کمتر از تعداد انگشتان دست پایش به توپ نمی رسد ؟ آقای دایی من هم می توانم برای پرسپولیس 90 دقیقه بازی کنم ، گل نزنم و 200 – 300 میلیون در سال بگیرم ؟؟ چه می شود که در ابتدای فصل بازیکنانی که برخی از آنان به زور به پرسپولیس آورده شده اند را به سادگی از دست می دهیم ؟

میثاق معمارزاده فیکس پرسپولیس و دروازه بان دوم تیم ملی را با رحمان احمدی دروازه بان ذخیره سپاهان تعویض می کنیم ! ؟ محسن خلیلی را کنار زده و قرارداد بازی همچون منصوری که در 2 فصل قبل کمتر از 400 دقیقه برای پرسپولیس بازی کرده تمدید می کنیم ! در حالی که محسن خلیلی پس از رهایی از مصدومیت تازه به روز های اوجش بر میگشت ؟ این در حالی است که پرسپولیس در این پست مشکل اساسی دارد ! کریم باقری و … هم به کنار !

چرا پرسپولیس تنها تیمی است که از بازگشت ستارگان ایرانی از فوتبال امارات سودی نبرده است؟ چرا حواشی آقای دایی زیاد است ؟ درگیری با مسئولان فدراسیون ،درگیری با کریم باقری که البته اگر هر شخص دیگری به جز کریم باقری بود شاید موجبات اتفاقات زیادی را سبب می شد.

جای حرف بسیار است ، ای کاش ، ای کاش می توانستیم مدیریت پرسپولیس را برعهده بگیریم ! نمی دانم آیا درآمد زایی از تیم فوتبالی با 40 میلیون هوادار اینقدر مشکل است ؟!

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)