جمعه 28 فروردین(13:28)

مرجع خبری پرسپولیس: سرپرست تيم فوتبال پرسپوليس از رئيس کميته انضباطي فدراسيون فوتبال خواست تا اتفاقات حاشيه اي ديدار اهواز را با دقت بررسي کند.
    

محمود خوردبين سرپرست پرسپوليس گفت: اتفاقات حاشيه اي ديدار ديروز(پنج شنبه) در شان فوتبال ما نبود و تماشاگران تيم ميزبان 90 دقيقه با الفاظ رکيک از ما پذيرايي کردند.

 
وي ادامه داد: متاسفم براي فوتبالي که تيم هايش به هر قيمتي دنبال پيروزي هستند. اتفاقات بازي ديروز بايد مورد بررسي قرارگيرد. از آقاي شريفي مي خواهم که از کنار اين اتفاقات به آساني عبور نکند. فيلمبرداري که در اهواز همراه ما بود تمام صحنه ها را ضبط کرده است.
علی کریمی بازیکن بسیا بزرگی در فوتبا ایران است و نباید بستری فراهم شود که به چنین بازیکنانی در استادیوم ها بی احترامی بشود. بازیکنان پرسپولیس از این موضوع کاملا شوکه شده بودند.
 
خوردبين درباره شکست تيمش در اهواز گفت: متاسفانه شانس خود براي کسب مقام سومي را از دست داديم، نمي دانم چه بگويم اما نمي توان منکر بد بازي کردن بچه ها شد. نمی دانم چرا در اهواز این گونه بازی کردیم اما اعتقاد دارم این یکی از سخت ترین بازی های پرسپولیس در لیگ برتر بود. پرسپولیس هم اکنون یک فصل بسیار سخت را پشت سر گذاشته و تنها امید ما آسیا است که البته می خواهیم در آن قهرمان شویم.
 
گفتنی است وینگادا سرمربی تیم پرسپولیس پس از بازی دیروز اظهار داشته فحاشی های صورت گرفته در طول بازی نباید بر روی عملکرد علی کریمی تاثیر منفی می گذاشت.
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)