امیدوارم استقلال در آسیا هم با یک موقعیت نتیجه بگیرد

مرجع خبری پرسپولیس : سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت : اگر مشکل تیم پرسپولیس بد بازی کردن بود من همین الان می رفتم.

 

علی دایی پس از مسابقه برابر استقلال افزود: تیم من خوب بازی می کند و فقط گل نمی زند و من هرچقدر تمرین می گذارم بی تاثیر است و دیگر نمی دانم برای گل نزدن بازیکنان باید چه کاری بکنم. متاسفانه قدری بدشانسی هم گریبانگیر ما است و الان اگر از داوری صحبت کنم شما ایراد می گیرید اما ببینید اگر در بازی رفت و برگشت گل سالم و پنالتی ما را می گرفتند شرایط تا چه حد فرق می کرد.

 

دایی در خصوص ضعف بازیکنان و دلیل بد بستن تیم در ابتدای فصل گفت: این تیم را من نبستم بلکه از قبل بسته شده بود و زمانی که با بازیکنان قرارداد دو سه ساله بسته بودند دست من را بستند. من 6 بازیکن می توانستم بگیرم که گرفتم و این 6 بازیکن دارند کارشان را می کنند. شما می توانید بگویید این بازیکنانی که گرفتی در حد پرسپولیس نبودند؟

 

وی افزود : در دو دهه اخیر من یادم نماید که استقلال برابر پرسپولیس فقط یک موقعیت داشته باشد.

عوامل زیادی دست به دست هم دادند تا تیم ما به نتیجه نرسد ، هیچ کدام از ما حتی برای مساوی به این بازی نرفته بودیم و فقط به برد فکر می کردیم که هرچه زدیم به در بسته خورد. هوادار حق دارد ناراحت باشد ، وقتی از هزار کیلومتر آن طرف تر می آید و باخت تیمش را می بیند.

 

 

دایی ادامه داد: ما خیلی بهتر از تیم استقلال بازی کردیم ، در بازی رفت استقلال در بازی رفت روی ضدحمله دو سه موقعیت داشت اما در بازی برگشت هم نیمه اول و هم در نیمه دوم ما کاملا برتر بودیم و هرکس از فوتبال سر در بیاورد این مساله را تایید می کند از نظر فوتبالی ما فوتبال را بردیم و آنها نتیجه را.

 

سرمربی پرسپولیس در خصوص ناراحتی هواداران این تیم در پایان بازی گفت: جوانی که در شهرستان و حتی تهران زندگی می کند به چه امکاناتی دل خوش است به جز این فوتبال و پرسپولیس؟ هوادار می آید به تهران و سه چهار روز در خیابان می خوابد تا بازی تیمش را ببیند و حق دارد ناراحت باشد چون این تیم متعلق به هوادار است. اگر این تیم بد بازی می کرد من هیچ حرفی برای گفتن نداشتم ، اما وقتی تیم 96 دقیقه سوار بازی است و موقعیت ایجاد می کند کسی می تواند بازی خوبش را کتمان کند؟

 

دایی در خصوص 10 باخت پرسپولیس در این فصل گفت: من فقط قبول دارم که در بازی های برابر پیکان صباباتری و سپاهان حقمان باخت بوده و اگر آخر فصل فرصت باشد من با مدرک نشان خواهم داد چه عواملی باعث باخت های ما شد.

 

وی در خصوص داوری بازی برابر استقلال گفت: من فقط یک سوال دارم که چه اتفاقی ممکن است بیفتد که یک تیم صاحب ضربه پنالتی شود؟ یک بار می گویند بایکن حریف بی مبالاتی کرده یک بار می گویند بازیکن ما تعادل نداشته هر روز یک حرف جدیدی می زنند که توجیه کنند اما شما اگر از 10 کارشناس سوال کنید حتما 8 تای آنها می گویند که این صحنه پنالتی بود. به من بگویید دیگر چطور باید یک بازیکن را بزنند که پنالتی شود؟

 

دایی در خصوص صحبت های سرمربی استقلال گفت: من از آقای مظلومی یک سوال دارم ، اگر در بازی رفت و هم در بازی برگشت اشتباه داوری به ضرر تیم استقلال بود و 6 امتیاز از تیمشان کم می کرد باز هم می گفتند باید به نظر داور احترام بگذاریم؟

 

علی دایی در پایان گفت: آرزو می کنم استقلال در بازی های آسیایی هم بتواند یک موقعیت به دست بیاورد و برنده شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)