مرجع خبری پرسپولیس : کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس با انتقاد از نحوه بازی تیم استقلال، بازی این تیم را بحرینی دانست.

 

سپهر حیدری دو روز پس از دیدار تیمش مقابل استقلال تهران گفت: « به استقلال تبریک می‌گویم ولی استقلالی که در این بازی دیدیم ضعیف‌ترین استقلال تاریخ بود. باید بگویم استقلال تیم بزرگی بود ولی تنها تفاوتش با بحرین رنگ لباسشان بود. آنها خیلی تاخیری بازی می‌کردند.درباره بازی نمی‌توانم چیزی بگویم به جز اینکه در این بازی از تمام داربی های قبلی بهتر بازی کردیم، ولی نتوانستیم از فرصت‌هایی که داشتیم به خوبی استفاده کنیم.»

 

حیدری در ادامه از حاشیه‌ تمرین‌های چند‌روزه اخیر تیمش خبر داد و گفت: « ده روز است تعدادی تماشاگر به محل تمرین ما می‌آیند و بازیکنانمان را تهدید می‌کنند.

 

 

ما هم به همین دلیل از چند روز پیش از داربی پشت درهای بسته تمرین کردیم. البته باید بگویم این افراد تماشاگر پرسپولیس نبودند بلکه تماشاگران ما آنهایی بودند که پس از بازی همچنان ما را تشویق می‌کردند.»

 

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس افزود: « نمی‌خواهم در مورد بازیکن خاصی حرف بزنم اما اگر کریم باقری در این بازی بود می‌توانستیم عملکرد بهتری داشته باشیم. به هر حال این نظر سرمربی تیم بود که این بازیکنان در این بازی شرکت کنند و بازیکنان حاضر بازی خوبی هم به نمایش گذاشتند و تنها مشکلی که داشتیم گل نزدن‌مان بود.»

وی در ادامه با انتقاد از عملکرد محسن ترکی گفت: « ما همیشه از داوری‌ها گله داریم. من پیش از بازی از آقای ترکی به دلیل عملکردهایش در بازی‌های قبلی تعریف کردم ولی متاسفانه ایشان در این بازی خوب داوری نکردند و من همین‌جا تعریف‌هایم را از ایشان پس می‌گیرم.»

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)