مرجع خبری پرسپولیس : سرپرست باشگاه پرسپولیس پیش از سفر این تیم به ازبکستان در خصوص شکست در دربی 70 گفت: استقلال حتی در بازی معروف شش تایی ها هم انقدر ذلیل و دفاعی نبود.

 

محمود خوردبین در خصوص شکست پرسپولیس در دربی پایتخت گفت: ما در این مسابقه حداقل 7 تا 9 موقعیت گلزنی داشتیم که متاسفانه نتوانستیم از آنها استفاده کنیم. در ابتدای فصل ترکیب رضایی، نوری و نوروزی برای پرسپولیس به خوبی گلزنی می کردند اما نمی دانم چرا در این مقطع با مشکل گلزنی مواجه شدیم.

 

وی افزود: استقلال در این بازی کاملا دفاعی و ناتوان بود. حتی در بازی معروف شش تایی ها هم انقدر ضعیف و دفاعی بازی نمی کردند. حق پرسپولیس در دربی هفتاد شکست نبود.

 

خوردبین در خصوص داوری دربی نیز گفت: من همیشه گفته ام باید برای این مسابقه خاص داور خارجی بیاید. محسن ترکی یک پنالتی مسلم را برای پرسپولیس نگرفت، اگر این اشتباه از یک داور خارجی سر زده بود جای شک وجود نداشت.

 

سرپرست پرسپولیس افزود: این زمزمه بوجود آمده که ترکی با نگرفتن این پنالتی از استقلال جانبداری کرد، من چنین ادعایی را مطرح نمی کنم اما داور ایرانی برای دربی همین مسائل را هم در پی خواهد داشت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)