مرجع خبری پرسپولیس : مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: دنیا برای پرسپولیس تمام نشده و تیم ما اسیر اتفاقات فوتبال شده است.

 

غلامرضا رضایی اظهارداشت: فوتبال غیرقابل پیش‌بنی  است و گاهی همه اتفاقات به ضرر یک تیم رقم می‌خورد. آمار باختهای تیم ما خجالت‌آور است اما هنوز فرصت جبران داریم و نباید فکر کنیم دنیا به پایان رسیده است.

 

وی ادامه داد: پرسپولیس در لیگ و جام حذفی این فرصت را دارد که سهمیه آسیایی را به دست بیاورد. اگر ناامید باشیم کارمان تمام است. 6 بازی از لیگ برتر مانده و در جام حذفی هم با اینکه به سپاهان خورده‌ایم اما این امید را داریم که سهمیه آسیایی را بدست بیاوریم. هیچ تیمی تا پایان لیگ نمی‌تواند به جایگاهش اطمینان داشته باشد و تیمهای بالای سر پرسپولیس نباید ما را دست کم بگیرند زیرا همچنان در تعقیب آنها هستیم.

 

رضایی با اشاره به اینکه دیگر صحبت درباره دربی بی‌فایده است، گفت: همه دیدند چه اتفاقاتی در دربی رقم خورد. از صحنه پنالتی گرفته تا موقعیتهایی که از دست رفت. حالا ما باخته‌ایم و دیگر چه اهمیتی دارد که چند موقعیت گل داشته‌ایم؟ بهتر است دربی را فرامموش کنیم و به فکر بازیهای آینده باشیم.

 

وی در پایان درباره دیدار مقابل بنیادکار ازبکستان افزود: در این بازی باید هوشیار باشیم. نباید بی‌محابا حمله کنیم. ابتدا باید دروازه تیممان را بسته نگه داریم و بعد به فکر گل زدن باشیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)