جفعر کاشانی : مشکل پرسپولیس فراتر از امثال دایی و کاشانی است


مرجع خبری پرسپولیس : پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس از دست رفتن هویت تاریخی و حاکم شدن تفکرات تیمی به جای تفکرات باشگاهی و سیستماتیک را دلیل نزول این تیم و از دست رفتن جایگاه واقعی آن طی سالهای اخیر عنوان کرد.

 

جعفر کاشانی ضمن بیان این مطلب افزود: به اعتقاد من این تیم پرسپولیس است نه باشگاه پرسپولیس. نمی توان از یک تیم بیش از این  هم انتظار داشت.

 

کاشانی تصریح کرد: پرسپولیس هویت خود را نزد مسئولان و بازیکنان خود از دست داده و حتی به نظر من بازیکنان این تیم نمی دانند پیراهن چه باشگاهی را برتن دارند.
عضو پیشین هیئت مدیره پرسپولیس یادآور شد: پرسپولیس با سابقه ای که در فوتبال ایران دارد تا زمانی که به یک باشگاه که دارای اهداف و برنامه های مشخصی است تبدیل نشود و مهمتر از همه اداره آن به بخش خصوصی واگذار نشود، روند نزولی این تیم ادامه خواهد داشت و موفقیت های آن مقطعی و لحظه ای خواهد بود.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: با شکل گیری باشگاه است که برای تحقق اهداف باشگاه سیستم و برنامه ریزی حاکم می شود و آن مجموعه  برای رسیدن به اهدافش در ابعاد فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و … تمام تاریخ ،هویت و نخبگان خود را بکار می گیرد.

وی در خصوص شکست های فصل جاری پرسپولیس و بی سابقه بودن 10 شکست در طول یک فصل اظهار داشت: برد و باخت برای مجموعه ای که هدف دارد و برای رسیدن به هدفش برنامه ریزی کرده است مهم نیست منتها باید دلایل شکست ها بررسی شود و در جهت رفع کم و کاستی ها تلاش شود که متاسفانه تا زمانی که تفکرات تیمی بر مجموعه پرسپولیس حاکم است و باشگاه و سیستم بر مجموعه تیم حاکم نشده است، نمی توان از کسی ایراد گرفت.

کاشانی تصریح کرد: مشکلات پرسپولیس فراتر از علی دایی و مدیریت باشگاه است و به نظر من باید ناکامی های پرسپولیس را کلان تر از مسائل سطحی ارزیابی و بررسی کرد.

پیشکسوت پرسپولیس در پایان اظهار داشت: به اعتقاد من جایگاه ورزش قهرمانی در کشور مشخص نیست و هنوز مسئولان کشور به کارکردهای ورزش و اهمیت و نقشی که این امر در فرهنگ سازی، کاهش جرم و بزهکاری و اخلاق مداری در بین جوانان دارد  آگاه نیستند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)