مرجع خبری پرسپولیس : سرمربي پرسپوليس گفت: با صحبت‌هايي كه با مهاجمان كردم از فردا مشكل گلزني تيم حل خواهد شد.

 

به گزارش مرجع خبری و به نقل از فارس علي دايي در نشست خبري پيش از ديدار تيم‌هاي بنيادكار و پرسپوليس گفت: با توجه به شرايط جدول فردا بازي سختي در پيش داريم و با توجه به اينكه در دو بازي اخير نتايج خوبي نگرفتيم قصد داريم با يك بازي خوب و دست پر به ايران باز گرديم.

 

وي با بيان اينكه بنيادكار تيم قدرتمندي است افزود: ميرجلال كاسيموف، سرمربي اين تيم را به خوبي مي‌شناسم. مدت‌ها با وي همبازي بودم اما اميدوارم در ديدار فردا 3 امتياز حياتي براي پرسپوليس باشد. بنيادكار تيم خطرناكي در كشورش محسوب مي‌شود.

دايي در مورد ديدار دو سال پيش اين تيم تاكيد كرد:

از شرايط دو سال پيش بنيادكار اطلاعي ندارم تا بخواهم آن را با امروز مقايسه كنم. اين تيم سال گذشته اسم‌هاي بزرگي را در تركيبش داشت كه هر كسي را به وحشت مي‌انداخت اما هيچ وقت اسم‌ها در فوتبال بازي نمي‌كنند. آنها امروز 13 تغيير داشتند ولي باز هم تيم سخت و خطرناكي محسوب مي‌شوند.

 

سرمربي پرسپوليس در پاسخ به اين سؤال كه چه زماني مشكل گلزني اين تيم حل مي‌شود، گفت: خيالتان راحت باشد. با صحبت‌هايي كه با مهاجمان كردم از فردا مشكل گلزني پرسپوليس حل خواهد شد.
وي در مورد محرومان ديدار فردا اظهار داشت: دو بازيكن خوبمان يعني غلامرضا رضايي و مازيار زارع غايب هستند اما مهره‌هاي ديگري داريم كه مي‌توانند جاي آنها را پر كنند.

دايي در ادامه اين نشست مطبوعاتي در پاسخ به اين سؤال كه چرا تيم‌هاي اصفهاني بهتر از استقلال و پرسپوليس نتيجه مي‌گيرند، گفت: آنها هزينه بيشتري مي‌كنند و هر تيمي كه بيشتر در ورزش سرمايه‌گذاري كند موفق‌تر خواهد بود. تيم‌هاي اصفهاني امروز تيم‌هاي پولداري هستند و از زماني كه پول به ورزش‌ها آمده است تيم‌هايي بهتر نتيجه مي‌گيرند كه پولدارتر هستند.

دايي با بيان اينكه بايد نتايج ضعيف ليگ برتر را در مسابقات پيش‌رو جبران كنيم، افزود: قصد داريم در ادامه رقابت‌هاي آسيايي و همچنين مسابقات ليگ برتر و جام حذفي نتايج خوبي را بگيريم تا هواداران خوشحال بشوند.

وي در مورد تغييرات پرسپوليس در بازي فردا گفت: در اين مورد تا آغاز بازي صبر كرده و منتظر بمانيد چرا كه در مورد آن در حال حاضر نمي‌توانم صحبت كنم.

دايي در پاسخ به اين سؤال كه آيا قبول دارد كه بازيكن بزرگ اما مربي كوچكي است، تاكيد كرد: به اين نظر احترام مي‌گذارم. 4 سال است كه مربيگري مي‌كنم و يكسال با سايپا قهرمان ليگ و يكسال با پرسپوليس قهرمان جام حذفي شده‌ام ضمن اينكه در 20 بازي تيم ملي تنها با يك شكست از كار بركنار شده‌ام كه به نظرم اين نتايج كارنامه بدي براي يك مربي نيست.

وي در پاسخ به اينكه آيا در بازي فردا به نتيجه مساوي فكر مي‌كنيد، گفت: مطمئن باشيد امتياز گرفتن در زمين حريف بسيار مهم است. با اين تفاصيل در مسابقه فردا ابتدا براي پيروزي به ميدان مي‌رويم اما كسب نتيجه تساوي هم خوب است. در گروه ما بغير از الاتحاد 6 امتيازي ساير تيم‌ها در انتهاي جدول با 2 و يك امتياز حضور دارند و مي‌توانيم با يك برد شيرين به بالاي جدول برسيم.

دايي در پاسخ به اين سؤال كه آيا در بازي با بنيادكار بدنبال وقت‌ تلف كردن هستيد، يادآور شد: به هيچ وجه به فكر اين كار نيستيم و تنها به يك بازي جوانمردانه و زيبا مي‌انديشيم و مي‌خواهيم يك فوتبال روان و زيبا مي‌انديشيم.

وي همچنين در مورد اينكه آيا فاصله كم دربي تا بازي فردا نمي‌تواند تاثير منفي در عملكرد پرسپوليس بگذارد، گفت: در تمرينات بازيكنان پرسپوليس بسيار شاداب و سرحال ديدم و اين موضوع مرا به بازگشت به ايران با دست پر اميدوار كرده است. كارمان سخت است اما براي كسب هر 3 امتياز آمده‌ايم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)