مرجع خبری پرسپولیس : بازيكن تيم فوتبال پرسپوليس گفت: براي تفريح به ازبكستان نيامده‌ايم و آمده‌ايم تا خاطره تلخ شكست در دربي را پاك كنيم.

 

رضا نورمحمدي در خصوص شرايط تيم فوتبال پرسپوليس عنوان كرد: با توجه به شناختي كه از مهاجمان بنيادكار داريم هدف اصلي ما حفظ عملكرد خوب در خط دفاعي و بسته نگه داشتن دروازه‌مان است. خوشبختانه در چند بازي گذشته موفق شديم اين كار را انجام دهيم جدا از اينكه در دربي، استقلال از تك موقعيتش به خوبي استفاده كرد و به گل رسيد.

وي ادامه داد: به دنبال اين هستيم تا اشتباهي كه در ديدار مقابل استقلال داشتيم تكرار نشود. آنها مهاجم خطرناكي دارند كه به خوبي آن را آناليز كرده‌ايم.

نورمحمدي تصريح كرد: براي بردن به ازبكستان آمده‌ايم، اما فوتبال غيرقابل پيش‌بيني نيست و بنيادكار هم در زمين خودش بازي مي‌كند. آنها سرمايه‌گذاري خوبي در فوتبال داشته‌اند و مطمئنا براي پيروزي به ميدان خواهند آمد. البته ما هم براي تفريح نيامده‌ايم و آمده‌ايم تا خاطره تلخ شكست در دربي را پاك كنيم. با وجود عدم حضور 2 بازيكن اصلي‌مان تمام تلاش خود را انجام مي‌دهيم.

وي در ادامه افزود: در صورت پيروزي در اين ديدار به رده دوم جدول گروه صعود خواهيم كرد و براي صعود به مرحله بعد اميدوار خواهيم شد. 3 امتياز اين ديدار براي ما خيلي مهم است و براي كسب آن تمام تلاشمان را خواهيم كرد.

نورمحمدي درباره ادامه مسابقات ليگ برتر عنوان كرد: البته هنوز هم در ليگ اميدوار هستيم و با تمام قوا مسابقات را ادامه خواهيم داد تا جزو تيم‌هاي بالاي جدول باشيم. در جام حذفي هم در شرايط خوبي قرار داريم و در آن جام هم تلاش مي‌كنيم تا در صورت رويارويي با استقلال شكست در دربي را جبران كنيم و بتوانيم سهميه حضور در ليگ قهرمانان آسيا را براي فصل آينده كسب كنيم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)