مرجع خبری پرسپولیس : سرپرست باشگاه پرسپولیس در مورد بازی با تیم بنیادکار ازبکستان گفت: ما بازی مهمی را در پیش رو داریم و به مصاف یک تیم خوب می رویم.

 

حبیب کاشانی اظهار داشت: به نظر من در گروه ما تیم های بسیار خوبی حضور دارند. از بین نمایندگان کشورمان در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، تیم ما در گروه سخت تری قرار گرفت اما شرایط گروه باعث شده، کار ما مشکل تر شود که طبیعتا تلاش و زحمت بیشتری را می طلبد.

 

وی افزود: به هر حال تیم ما دو بازی کرده و یک امتیاز دارد، امروز می تواند روز خوبی برای ما باشد و با یک برد خوب جایگاه مان را به رده دوم جدول تغییر دهد و آماده شویم برای دور برگشت این مسابقات. این پتانسیل در بچه ها وجود دارد و با توجه به پرواز خوبی که داشتیم و تمرینات مطلوبی که پشت سر گذاشتیم، پیروزی در این بازی دور از دسترس نیست و با وجود محرومیت دو بازیکن کلیدی ما یعنی مازیار و غلامرضا، علی دایی دو بازیکن جایگزین را انتخاب و روانه میدان می کند که بتوانند تمام تلاششان را برای کمک به تیم انجام بدهند.

 

کاشانی ادامه داد: با توجه به اینکه بازی بعدی ما با تیم ذوب آهن است و فاصله زمانی کمی داریم، دو بازیکن محروم خود را به اینجا آورده ایم تا در کنار تیم حضور داشته باشند و در تمرینات گروهی شرکت کنند و از تیم عقب نیفتند و برای بازی با ذوب آهن آماده باشند.

سرپرست باشگاه پرسپولیس افزود: به هر حال سعی کردیم همه امکانات را فراهم کنیم. از پرواز گرفته تا هتل و همه امکانات لازم برای اینکه تیم در آرامش کار کند، مهیاست تا کادر فنی بتواند تمام تفکراتش را در زمین اجرا کند و انشاءا… با یک نتیجه خوب به کشور برگردیم و آماده بازی بعدی شویم.

حبیب کاشانی در خصوص میزبانی نیز گفت: کشورهایی که در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا حضور دارند باید شرایط بین المللی و استاندارد را رعایت کنند. ما متاسفانه در کشورهای عربی این مشکلات را داریم. آنها از ابتدای ورود، کار را با حاشیه و جنجال آغاز می کنند و کارهای غیر اخلاقی و غیر حرفه ای انجام می دهند.

وی در ادامه گفت: حضور ما در فرودگاه تاشکند بیست دقیقه به طول انجامید چرا که کار ویزای ما دقیق انجام شده بود. ویزای ما گروهی نبود. ویزای تیم در تهران داخل پاسپورت ها زده شده بود و ما به راحتی وارد کشور ازبکستان شدیم و بلافاصله در آنجا اسکان یافتیم و آن امکانات اولیه فراهم شد.

کاشانی در ادامه گفت: روز دوشنبه هم آخرین جلسه تمرینی تیم را در زمین اصلی مسابقه برگزار کردیم و همکاری های لازم  برای ما انجام شد.

سرپرست باشگاه پرسپولیس افزود: بعد از بازی با الاتحاد، الوحده میهمان ما بود. شما نگاه کنید از لحظه ورود تا خروج ما به عنوان یک مسلمان وظایف خودمان را انجام دادیم که طبیعتا می خواستیم نتیجه داخل زمین رقم بخورد. کارهای خارج از اخلاق و خارج از انسانیت را نباید بیرون از زمین انجام داد تا برای تیم میهمان استراس و اضطراب درست کنیم و بخواهیم با این ترفندها به پیروزی برسیم. لذا ما حتی برای تیم هایی که به داخل کشورمان می آیند، امکاناتی را فراهم می کنیم که آنها آرامش داشته باشند.

کاشانی ادامه داد: ما سعی می کنیم تیم میهمان با آرامش بیاید، با آرامش تمریناتشان را پشت سر بگذارند و با آرامش بازی کنند تا نتیجه بازی در داخل زمین رقم بخورد و خدایی ناکرده حاشیه های خارج از بازی برای هر تیمی که وارد کشور می شود، مشکل ایجاد نکند.

وی در مورد عدم گلزنی مهاجمان پرسپولیس افزود: علی دایی تلاش خودش را انجام می دهد. ما چهار مهاجم داریم که در هوا و روی زمین خوب کار می کنند و فکر می کنم دایی در این دو تمرینی که انجام شد تاکتیک های ویژه ای را مورد استفاده قرار داد که امیدواریم در این بازی نمایان شود. گلزنان ما از هر نظر آماده اند ولی باید بیشتر تمرکز کنند. انشاءا… بازیکنان ما بتوانند دستورات علی دایی را در زمین پیاده کنند و نتیجه بازی را به سود خود رقم بزنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)