مرجع خبری پرسپولیس : سرپرست باشگاه پرسپوليس گفت: اميدوارم پيروزي‌هاي تيم از دور برگشت آغاز شود تا ضمن صعود به مرحله بعدي بتوانيم نماينده خوبي براي فوتبال ايران باشيم.

حبيب كاشاني كه به همراه اعضاي تيم پرسپوليس در ميهماني شب گذشته سفارت ايران در ازبكستان حاضر بود اظهار داشت: بنياد كار يكي از بهترين تيم‌هاي ازبكستان و حتي آسيا است و هر تيمي به اين كشور مي‌آيد احتمال شكست آن تيم وجود دارد.

وي ادامه داد: در غياب دو مهره كليدي توانستيم تا حدودي به اهداف‌مان برسيم و بازي قابل قبولي به نمايش بگذاريم. به نظر من هواداران پرسپوليس با اين نتيجه به آينده اميدوار شدند و اين يك امتياز تا بازي‌هاي بعدي مي‌تواند به كمك‌مان بيايد.

سرپرست باشگاه پرسپوليس تاكيد كرد: اميدوارم پيروزي‌هاي تيم از دور برگشت آغاز شود تا ضمن صعود به مرحله بعدي بتوانيم نماينده خوبي براي فوتبال ايران باشيم.

كاشاني با تقدير از سفير ايران در ازبكستان تصريح كرد: از موقع ورود به اين كشور مسئولان سفارت به ويژه سفير ايران در ازبكستان زحمات زيادي را متقبل شدند. شايد براي اولين بار بود كه به مدت نيم ساعت كارهاي ما حل و فصل شد و توانستيم وارد يك كشور ديگر شويم.

وي افزود: كار خوبي بود و بر همين اساس از تمام دوستان در سفارت ايران كه تلاش خود را كردند تا بتوانيم به آمادگي مطلوبي قبل از بازي دست پيدا كنيم تشكر مي‌كنم.
كاشاني در پايان سخنانش گفت: از طرف خانواده پرسپوليس از زحمات سفير ايران در ازبكستان تقدير مي‌كنم و اميدوارم فرصتي به وجود بيايد تا در دور دوم ليگ قهرمانان آسيا بتوانيم يك بار ديگر به ازبكستان سفر كنيم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)