مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال می‌گوید برای مذاکره با بازیکنان در هتل از او انتقاد کرده‌اند، در حالی که خودشان در قزوین با محمد نادری قرارداد بستند.

احمد سعادتمند مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال در گفت‌وگو با برنامه ورزشگاه صحبت‌های مختلفی انجام داد که مهم‌ترین آن‌ها پیرامون جذب محمد نادری مدافع پرسپولیس بود.

سعادتمند در این باره گفت: «به من بخاطر مذاکره با بازیکنان در هتل انتقاد کردند اما چرا با نادری در قزوین قرارداد بستند؟ قراردادهای من بیشترین آنها سالانه ۵ و نیم میلیارد بود را گفتند قرارداد ۱۱ میلیاردی و نجومی است. چرا این حرف را زدید؟ این قرارداد ۱۱ میلیاردی دو ساله بوده است. اگر قراردادهای من نجومی است سازمان های بازرسی ورود کنند و سوال کنند چرا خودشان با نادری قرارداد ۱۰ میلیاردی شاید هم بیشتر بستند؟ چرا وقتی هنوز رضایتنامه باشگاه بلژیکی را نداشتند سه نفری با او عکس گرفتند؟»

سعادتمند درباره اینکه چرا قرارداد ۲٫۲ میلیاردی غفوری را تا ۵ میلیارد افزایش داده و قرارداد قائدی و بقیه را چهار برابر کرده است گفت: غفوری از سال قبل ۱٫۵ میلیارد طلب داشته و گفت طلبم را بدید تا با شما قرارداد امضا کنم.

مدیرعامل سابق استقلال درباره مبلغ قرارداد مرادمند گفت: روزبه چشمی پیشنهاد ۹۰۰ هزار دلاری از قطر داشت و به جای او مرادمند را گرفتیم. مرادمند را با رضایتنامه اش که ۱٫۵ میلیارد قیمتش بود با مبلغی بین ۴ و نیم تا ۵ میلیارد جذب کردیم. باشگاه های رقیب با رقم دو سه برابر او را می خواستند اما ما با مبلغ معقول او را گرفتیم!

سعادتمند درباره قیمت خریدهای این تیم گفت: ما پنج بازیکن جدید گرفتیم که سه نفر زیر یک و نیم میلیارد است و دو نفر زیر چهار میلیارد تومان! شجاعیان هم سه میلیارد است. آقای فتحی قرارداد ۵۶۰ هزار یورویی با دیاباته بسته که قرارداد خیلی خوبی است اما به خاطر نوسان قیمت ارز این قرارداد الان ۲۰ میلیارد شده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)