مرجع خبری پرسپولیس : مدافع هافبک جوان پرسپولیس پس از درخشش در بازی برابر بنیاد کار گفت: وظیفه من این بود که توپ های حریف را خراب کنم و آنها نتوانند بازی سازی کنند.

 

سامان آقازمانی در خصوص بازی نیز اظهار داشت: ما برای برد به ازبکستان رفته بودیم و چیزی برای از دست دادن نداشتیم، چون جایگاه مناسبی در جدول نداشتیم. خدا را شکر یک امتیاز گرفتیم و انشاءا… در بازی برگشت در تهران به 3 امتیاز کامل دست خواهیم یافت.

 

وی در ادامه افزود: من جلوی دفاع ها را پوشش می دادم که فکر می کنم در این مسئولیت نیز موفق بودم. پرسپولیس در خانه حریف هم می توانست این تیم را شکست دهد چرا که آنها فقط پرس می کردند و گاهی حمله، اما در حمله هم زهردار نبودند. تیم حریف برنامه ای برای گل زدن نداشت و ما در دفاع خیلی خوب کار کردیم و می توانستیم این بازی را ببریم.

سامان گفت: من در این بازی استرس نداشتم چون پیش از این، در این پست هم در پرسپولیس، تیم ملی و هم در مسابقات باشگاهی بازی کرده بودم و تجربه کافی داشتم. من در این بازی در پست اصلی خودم بازی کردم و می توانم بیشتر از اینها موثر باشم. بعد از یک سال برای اولین بار در این پست بازی می کردم که این مسابقه کمی برایم حساس بود اما به هر حال از کار خودم راضی هستم.

 

آقازمانی ادامه داد: تیم در حالت دفاعی عالی بود و فکر می کنم هاشمیان یکی از بازیکنان خوب زمین بود اما ما دوباره با مشکل گلزنی روبرو شدیم که امیدوارم به زودی رفع شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)