مرجع خبری پرسپولیس : عضو كميته انضباطي فدراسيون فوتبال گفت: علي دايي و ش.رضايي تا ارديبهشت ماه فرصت سازش دارند.

 

حسين عبداللهي در مورد پرونده‌هاي جديد انضباطي در سال 90 گفت: دعا كنيد كميته انضباطي سال كم كاري را در سال جديد داشته باشد، البته اولين پرنده انضباطي پرونده دربي 70 بود كه آراي كميته انضباطي نيز در اين زمينه صادر شد.

تعداد معدودي پرونده هم از سال گذشته باقي‌مانده كه در سال جديد به آنها رسيدگي خواهيم كرد. عمده اين پرونده‌ها به تحقيقات بيشتر نياز داشت و يا اينكه تجديد وقت شده بود.

 

عبداللهي در مورد وضعيت پرونده ش.رضايي و علي دايي گفت:

در اين پرونده طرفين از هم شكايت كرده بودند كه در جلسه دومي كه در اواخر سال گذشته برگزار شد صحبت‌ها به اين سمت بود كه امكان سازش وجود دارد. به همين دليل تا اوايل ارديبهشت وقت رسيدگي به اين پرونده را عقب انداختيم تا شايد طرفين سازش كنند و نيازي به صدور راي نباشد.

 

 

وي ادامه داد: راي كميته انضباطي در مورد اتفاق‌هاي ديدار فولاد و تراكتورسازي نيز صادر شده است و بختيار رحماني بازيكن فولاد تا اطلاع ثانوي حق همراهي تيمش را ندارد و اواخر فروردين به پرونده او رسيدگي خواهد شد. اين بازيكن با سر به صورت كمك داور ضربه زده يا حداقل سرش با صورت كمك داور تماس داشته است.

 

گفتنی است عبدالهی سال گذشته طی اظهارنظری جنجالی گفته بود وقتی ما برای حفظ کشور این تعداد شهید و جانباز داده ایم دایی حق ندارد از زحماتش حرف بزند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)