چند بازی به زور آمپول به میدان رفتم

مرجع خبری پرسپولیس : غلامرضا رضایی چندی است که از مصدومیت ناحیه عضلات زیر شکم رنج می برد. این موضوع بر کیفیت عملکرد فنی او نیز تاثیر گذاشته است. وی در گفت و گویی از آخرین وضعیت اش صحبت کرد.

گویا برای بازی برابر ذوب آهن نمی توانی تیم را همراهی کنی؟

متاسفانه مدت هاست که از ناحیه عضلات زیر شکم احساس درد دارم و دلیل آن فشار زیاد مسابقات و تمرینات مکرر و حضور در اردوهای مختلف باشگاهی و تیم ملی بوده، با این حال باید پس از جام ملت ها و به تشخیص پزشک متخصص مدتی را استراحت کامل و فیزیوتراپی می­کردم. از آنجاییکه که روی تیم محبوب ام تعصب دارم و احساس می کردم پرسپولیس به بنده نیاز دارد در چندین مسابقه پی در پی، پیش از بازی از آمپول استفاده می کردم تا بتوانم وارد میدان شوم، اما چند روزی است که درد شدید امانم را بریده است.

 

قبول داری این مصدومیت روی کیفیت کار فنی تو در چند بازی اخیر تاثیر گذار بوده است؟

قبول دارم که در چند بازی اخیر کارایی را که مربیان و خودم توقع داشتم را نتوانستم داشته باشم و هواداران هم حق دارند از این بابت نارحت باشند ولی قبول کنند با درد و به زور آمپول بازی می کردم.

هوادران از درخشش تو در بازی رفت برابر ذوب آهن خاطره خوبی دارند ولی در بازی فردا تو غایب هستی.

هوادران نگران نباشند، بچه علاوه بر بازی منطقی و هجومی که در بازی برابر استقلال ارائه دادند در ازبکستان هم خوب کار کردند امیدوارم نتیجه بازی فردا همراه با برد برای پرسپولیس باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)