میاچ: مساوی در اصفهان نتیجه خوبی است

مرجع خبری پرسپولیس : مربي تيم فوتبال پرسپوليس درباره آخرين وضعيت اين تيم پيش از ديدار حساس مقابل ذوب آهن و نارضايتي هواداران اين تيم از عملكرد اخير پرسپوليس صحبتهايي را انجام داده كه متن آن را در زير مي‌آيد:


• هواداران پرسپوليس از نتايج اخير اين تيم ناراضي هستند و اين را مي توان از نتايج نظرسنجي سايت باشگاه‌ كه در آن 95 درصد هواداران به باخت پرسپوليس راي دادند، متوجه شد.


طبيعي است كه هواداران ناراحت باشند. باخت به ملوان در خارج از خانه و باخت به استقلال در آزادي و مساوي با بنيادكار ازبكستان. اگر چه اين نتيجه آخر نمي‌تواند نتيجه بدي باشد اما هواداران حق دارند كه از اين نتايج ناراضي باشند. اما به نظرم نتايج ضعيف‌تر از نمايشي است كه پرسپوليس ارائه مي‌دهد.

به طور مثال ما در بازي مقابل شهرداري سزاوار پيروزي بوديم. اما بازي مساوي شد در بازي با استقلال هم شايسته باخت نبوديم و بهتر از استقلال بازي كرديم. اما نتيجه چيز ديگري شد. به هر حال اين فوتبال است. بعضي موقعها مي‌بريم و بعضي موقع‌ها مي‌بازيم .

 


•اما پيش از بازي مقابل بنياد كار نيز 85 درصد از هواداران پرسپوليس پيش‌بيني كرده بودند كه تيم‌شان بازي را به نماينده ازبكستان مي‌بازد. اين موضوع كمي براي پرسپوليس ناخوشايند است.

 

 

 

البته ديديد كه ما آن بازي را نباخيتم و با بنياد كار مساوي كرديم. يعني اين كه 85 درصد از هواداران اشتباه كردند و اميدوارم اين بار هم اشتباه پيش‌بيني كرده باشند. البته رفتار هواداران عادي است و انتظار آن‌ها براي پيروزي طبيعي است. مي‌دانم نتايجي كه در چند هفته اخير گرفته‌ايم در حد باشگاه بزرگي مانند پرسپوليس نبوده است، اما ما تمام تلاش خود را مي‌كنيم كه به سمتي پيش رويم كه نتايج بهتري بگيريم. هواداران بايد ببينند كه ما خوب بازي مي‌كنيم ولي در گلزني ضعيف هستيم. مثلا هاشميان يك بازي، بازي مي‌كند و بعد مصدوم مي‌شود. رضايي عملا نمي تواند تمرين كند و نوري هم همين طور. اين سه نفر از بازيكنان كليدي ما هستند. اما من نمي‌دانم كه آيا دليل نتايج ما اين است يا چيز ديگري. به هر حال اين حداكثر توان ماست و هر چه كه هست همين است.

• چقدر به آينده پرسپوليس اميدواريد ؟

هنوز خيلي شانس داريم چه در ايران و چه در آسيا. ما اگر بنيادكار و الاتحاد را در تهران شكست دهيم مي‌توانيم در گروه خود صعود كنيم. در ايران نيز مهم‌ترين بازي ما بازي با سپاهان در جام حذفي است كه اگر اين بازي را ببريم فصل به سود ما بر مي‌گردد و همه راضي خواهند شد. فكر مي‌كنم قهرماني در جام حذفي كار سختي براي پرسپوليس نباشد.

• بازي با ذوب آهن را چطور مي‌بينيد؟

قطعا بازي حساسي است و به نظر من هر مسابقه‌اي حساسيت خود را دارد . ذوب آهن يك تيم عالي است . اما بايد اين موضوع را در نظر داشت كه مثلا شاهين بوشهر در بازي با اين تيم شانه به شانه بازي كرد ولي درنهايت ذوب آهن بازي را برد. به هر حال ذوب آهن تيم عجيب و غريبي نيست و ما مي توانيم شانه به شانه ذوب آهن پيش برويم و با كمي شانس حتي مساوي هم بگيريم و به نظرم مساوي نتيجه مناسبي در اين بازي خواهد بود.

• پس از آن كه ذوب آهن، سپاهان و استقلال در بازي‌هاي آسيايي خود پيروز شدند و پرسپوليس مساوي كرد نارضايتي هواداران از تيم بيشتر هم شده. چقدر اين موضوع را قبول داريد؟

سپاهان و استقلال كه در خانه خودشان بازي مي كردند و ما در زمين بنياد كار با اين تيم بازي كرديم و بازي سختي داشتيم، بنابراين نمي‌توان گفت كه اگر آن‌ها برده اند و ما مساوي كرده‌ايم پس ما بد بوده‌ايم ولي واقعيت اين است كه پرسپوليس در حال بهتر شدن است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)