مرجع خبری پرسپولیس : بازيكن پرسپوليس گفت: اميدوارم در بازي‌هاي آينده زود از كوره در نروم و جريمه كميته انضباطي درس خوبي براي من شود.

 

مازيار زارع  درباره تساوي پرسپوليس برابر بنيادكار عنوان كرد: بازي خوبي انجام داديم و تمام بازيكنان پتانسيل خود را در زمين به نمايش گذاشتند. با اين تساوي به صعود اميدوار شديم.

وي درباره نشستن روي سكو در اين ديدار خاطرنشان كرد: واقعا تماشاي بازي از روي سكوها بسيار سخت است، زيرا استرس زيادي وارد مي‌شود و هم‌اكنون مي‌فهمم هواداران چه سختي روي سكوها تحمل مي‌كنند، مخصوصا در ديدارهايي كه نتيجه نمي‌گيريم.

هافبك پرسپوليس درباره جريمه كميته انضباطي به دليل اتفاقات رخ داده در دربي يادآور شد: من بعد از جريمه با شريفي صحبت كرد‌م و هم‌اكنون اعتراضي به اين موضوع ندارم. البته شريفي استنباط خود را از حركت من انجام داد. به نظرم طبيعي‌ترين و ساده‌ترين اعتراض را من انجام دادم، نه درگيري صورت گرفت و نه برخوردي.

وي افزود: انتظار نداشتم كه پس از دربي جريمه شوم، زيرا هيچ حركتي انجام نداده بودم، اما هم‌اكنون تصميم گرفته شده و من كاري نمي‌‌توانم كنم و اعتراضي هم ندارم. اميدوارم در بازي‌هاي آينده زود از كوره در نروم و اين جريمه درس خوبي براي من شود.

وي در مورد ديدار فردا با ذوب‌‌‌آهن گفت: بايد تلاش كنيم تا دست پر از اصفهان برگرديم. اين مسابقه براي ما اهميت زيادي دارد و بايد با كسب امتياز به آينده اميدوار شويم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)