کنفدراسیون فوتبال آسیا با هماهنگی فدراسیون قطر در فینال لیگ قهرمانان آسیا مجوز حضور ۳۰ درصد ظرفیت ورزشگاه استاد الجنوب برای تماشاگران یعنی ۱۰۴۴ نفر را داده است.

محل ورود تیم پرسپولیس ایران به رختکن استادیوم الجنوب و محل مخصوص Pre-match flash interview که یحیی گل‌محمدی پس از رسیدن به استادیوم برای انجام مصاحبه در آن قرار می‌گیرد.

ورود تیم پرسپولیس به رختکن، برای ساعت ۱۳:۱۵ به وقت دوحه برنامه ریزی شده است.

تقسیم بندی ۵۰۰ تی‌شرت قرمز و ۵۰۰ تی‌شرت آبی، مخصوص هواداران دو تیم پرسپولیس ایران و اولسان هیوندای کره جنوبی که در جایگاه مخصوص خود قرار خواهند گرفت.

امروز ۱۰ هزار تماشاگر می‌توانند فینال لیگ قهرمانان آسیا را از نزدیک در استادیوم الجنوب تماشا کنند که برای هواداران هر تیم ۵۰۰ بلیت در نظر گرفته شده و ۹ هزار بلیت دیگر نیز به صورت رایگان در اختیار درخواست کنندگان دیگر قرار می‌گیرد.

تماشاگران برای ورود به استادیوم باید تست کرونا بدهند و پس از ۱۵ دقیقه پاسخ تست خود را دریافت می‌کنند که در صورت منفی بودن، بلیت در اختیار آنها قرار می‌گیرد.

محمد احمد از مصر، مسئول توزیع کیک و اسنک برای تماشاگران است. او هوادار تیم الاهلی مصر است که برای جام جهانی باشگاه‌ها که از تاریخ اول تا یازدهم فوریه در قطر برگزار می‌شود، به این کشور سفر خواهد کرد. محمد که ادعا می‌کند تمام بدنش از رنگ قرمز تشکیل شده (رنگ پیراهن الاهلی مصر) امروز هوادار پرسپولیس خواهد بود.

تمرین مراسم آغاز مسابقه فینال و باز کردن پرچم بزرگ پرسپولیس در وسط زمین چمن استادیوم الجنوب:

 

کمیته محلی برگزاری مسابقات پرچم‌هایی را برای هواداران دو تیم تهیه کرده است.

محمد فازی، از مصر و مسئول تزئینات استادیوم‌ها در قطر است که با اجرای ایده‌هایش برای دیدار فینال، می‌تواند به تنهایی چشم‌ها را در استادیوم الجنوب خیره کند.

او پرچم بزرگی از پرسپولیس، ارتش سرخ آسیا را که به رنگ‌های قرمز و سفید است با خود می‌گرداند و امتحان می‌کند که این پرچم‌ها در سمت شرقی، شمال شرقی و شمالی استادیوم جای خواهد گرفت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)