مرجع خبری پرسپولیس : علی کفاشیان در برنامه شب گذشته ورزش از نگاه دو ابتدا اعلام كرد كه اشدمجازات را براي خاطيان استیل آذین و سایر خاطبان در نظر مي‌گيرد، اما ناگهان از موضع خود كوتاه آمد.

وی در این خصوص گفت : براي ورزشكاران متخلف شديدترين مجازات‌ها را درنظر خواهيم گرفت، اما اين موضوع را بيش از حد بزرگ مي‌كنند. حالا اتفاقي افتاده و در تمام برنامه‌هاي اقتصادي، فرهنگي، اجتماعي، سياسي، ورزشي ويژه، غير ورزشي و… به اين موضوع پرداخته شده است. اين موضوع باعث خراب شدن اذهان عمومي مي‌شود.

در همين ليگ بازيكنان و مربيان ايراني به سونامي ژاپن و قربانيان آن احترام گذاشتند كه هيچكس به اين موضوع نپرداخت. نبايد بيش از جنجال ايجاد كنيم چراكه اين اتفاقات به ضرر فوتبال است و به نوعي “دوستي خاله خرسه! ” محسوب مي‌شود.

 

 

مخاطبان فوتبال خاص هستند و برنامه‌هاي ورزشي را دنبال مي‌كنند، اما راجع ‌به اتفاقات اخير در چند برنامه سياسي و اخبارها هم پخش و تفسير شد. اين موضوع باعث مي‌شود افرادي كه سياسي هستند و دنبال فوتبال نيستند اين برنامه‌ها را ديده و فكر كنند كه فوتبال فقط همين است.براي مثال يك وزير با ديدن اين موارد اعلام مي‌كند كه بودجه فوتبال كم شود در حالي كه فوتبال بخشي از نيازهاي مردم است.

 

در اين مواقع رسانه به ما كمك نمي‌كند و با پرداختن به اين موضوعات ذهنيت مردم را خراب مي‌كند. ورزشي‌ها مي‌دانند كه درگيري هم در فوتبال پيش مي‌آيد، اما بهتر است كه چنين چيزي وجود نداشته باشد. اميدوارم دوستان در رسانه ملي تمام موارد را پخش كنند و تنها به درگيري‌ها نپردازند.

وی در باره اینکه بالاخره  آيا بازيكنان بايد بازي جوانمردانه را رعايت كنند یا خیر؟ گفت : بازي جوانمردانه قانون نيست و به صلاح افراد و تيم است. در آن صحنه در بازي استيل آذين و پرسپوليس تصميم‌ گرفتند كه اين كار را نكنند. در مقابل تيم حريف نمي‌تواند جنجال كند كه بايد اين موضوع اجرا شود. بازي جوانمردانه اختياري است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)