مرجع خبری پرسپولیس :  رضا شاهرودي در نزد هواداران پرسپوليس هميشه يك چهره بياد ماندني است. او که پیش از این مربی استیل آذین هم بوده سال های سال سمت چپ پرسپولیس و تیم ملی را بیمه کرده بود.

 

شاهرودي در مورد اتفاقات و درگيري‌هاي بازي پرسپوليس و استيل آذين حرف‌هاي جالبي مي‌زند. او مي‌گويد: فكر مي‌كنم هر تيمي كه مقابل پرسپوليس قرار مي‌گيرد بايد حرمت طرفداران اين تيم را نگه دارد. به نظر من سوشا مكاني در برخي از لحظات بازي قصد اتلاف وقت را داشت و شيطنت‌هايي انجام مي‌داد تا روي اعصاب پرسپوليسي‌ها راه برود. اگر او مصدوم شده بود بايد روي زمين مي‌خوابيد ولي ديديم كه اينطور نبود و اتفاقاتي افتاد كه مكاني بلافاصله از جايش بلند شد.

 

وی ادامه مي‌دهد: هر دو تيم به سه امتياز اين بازي نياز داشتند و تفكر علي دايي اين بود كه تيمش در آن لحظه به بازي ادامه بدهد چون او به اين نتيجه رسيده بود كه مكاني قصد اتلاف وقت دارد.

 

 

رضا در مورد درگيري‌هاي اين بازي خاطرنشان مي‌كند: به نظر اين دعوا از دعواي سال 73 كه در بازي پرسپوليس و استقلال ايجاد شد خيلي بدتر بود و حرمت‌ها شكسته شد. البته من كار آرفي را نمي‌پسندم چون او بعد از گلزني اداي سوشا مكاني را درآورد.

خيلي‌ها معتقدند اگر پرسپوليس امسال جامي به دست نياورد، باشگاه بايد علي دايي را كنار بگذارد. شاهرودي در اين باره مي‌گويد: دايي در دنيا يك چهره شناخته شده است و به نظر من مشكل اصلي پرسپوليس در اين فصل كمبود بازيكن بود و دست دايي هم بسته بود. با اين حال اگر قرار است دايي را كنار بگذارند بهتر است يكي را بياورند كه خيلي بهتر از او باشد و پرسپوليس را به جايگاه  اصلي‌اش برساند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)