مرجع خبری پرسپولیس : مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص حواشی بوجود آمده در بازی با استیل آذین گفت: حرکت من تنها شادی بعد از گل بود و استیل آذینی ها با این حرکت ظرفیت خودشان را نشان دادند.

 

ذخیره طلایی علی دایی در بازی روز جمعه گفت: حرکتی که بعد از به ثمر رساندن گل دوم انجام دادم فقط یک جور شادی پس از گل بود و بازیکنان استیل آذین با حمله با حلقه شادی پرسپولیس ظرفیت خودشان را نشان دادند.

 

آرفی با بیان اینکه سوشا مکانی عامل همه جنجال های این بازی بود، افزود: دروازه بان استیل آذین از اول بازی جنگ روانی به راه انداخته بود و با این کارش هواداران و بازیکنان پرسپولیس را به سخره گرفته بود.

 

آرفی ادامه داد: دلیلی نداشت بازی جوانمردانه را رعایت کنیم. آنهایی که دم از حرفه ای بودن می زنند بهتر است اول بروند معنی بازی جوانمردانه را یاد بگیرند.

 

 

آرفی در خصوص نحوه به ثمر رسیدن گل دوم گفت: واقعا از زدن این گل لذت بردم. جایگیری ام عالی بود و توپ ارسالی هم دقیقا روی پایم نشست. گلی زدم که بازیکنان استیل آذین تا آخر عمر فراموش نمی کنند.

 

مهاجم پرسپولیس در خصوص نیمکت نشینی در این تیم نیز یادآور شد: این سوال را باید از آقای دایی بپرسید. از نیمکت نشینی راضی نیستم اما اعتراضی هم ندارم و هرگاه به زمین امدم تمام تلاشم را کردم تا پرسپولیس تیم پیروز میدان باشد.

 

این بازیکن در پایان در مورد جایگاه پرسپولیس تا پایان فصل گفت: تمام تلاشمان را می کنیم تا پرسپولیس در پایان لیگ بهترین جایگاه را داشته باشد ضمن اینکه هر طور شده قهرمانی جام حذفی را می خواهیم.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)