مرجع خبری پرسپولیس : رئیس سابق فدراسیون فوتبال گفت: فدراسیون در آرای بازی پاس – راه آهن و پرسپولیس – استیل آذین به طور واضحی تبعیض قائل شده است.


رییس سابق فدراسیون فوتبال اعلام کرد که رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در خصوص دیدار باشگاه استیل آذین و پرسپولیس عادلانه نیست.


داریوش مصطفوی گفت: «متاسفانه مسوولان فدراسیون فوتبال به هیچ عنوان پیش از برگزاری این دیدار به حساسیت های آن توجه نکردند. تمام فوتبال دوستان از درگیری های احتمال در این دیدار با توجه به سوابق موجود این دو باشگاه مطلع بودند.


مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس گفت: کمیته داوران می توانست با انتخاب داوری تواناتر به کنترل حواشی بازی کمک کند. سوشا مکانی در طول بازی تظاهر به کمر درد کرد و داور می توانست همان بار اول این بازیکن را با کارت زرد جریمه کند. به طور حتم با این کار داور، مکانی نیز سعی می کرد دیگر تمارض نکند و به بازی خود بپردازد.»

 

مصطفوی ادامه داد: «به مسوولان کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال توصیه می کنم فیلم بازی پاس و راه آهن را مشاهده کنند و ببینند در رای خود تا چه حد تبعیض قائل شده اند. رای صادر شده برای دیدار پرسپولیس و استیل آذین بیش از حد سنگین است و اعتقاد دارم این رای در کمیته استیناف شکسته می شود.»

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)