همیشه پای یک علی دایی در میان است / پرسپولیسی ها رکورد مسابقه 90 را شکستند

مرجع خبری پرسپولیس : 67 درصد مخاطبان برنامه شب گذشته 90 با ارسال عدد 1 بر حقانیت تیم پرسپولیس در اتفاقات بازی با استیل آذین صحه گذاشتند.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ در شبی که رکورد مسابقه sms برنامه 90 شکسته شد 67 درصد مخاطبان این برنامه بر حقانیت پرسپولیس در حواشی بازی با استیل آذین تاکید کردند.

 

شب گذشته عادل فردوسی پور سوال مسابقه sms برنامه 90 را به حواشی بازی پرسپولیس – استیل آذین اختصاص داده بود. فردوسی پور در این برنامه پرسیده بود «آیا حرکت پرسپولیسی ها در ندادن توپ به حریف را درست می دانید؟»

 

در حالی که عادل از ابتدای مطرح کردن سوال سعی داشت درخواست کند مردم به گزینه مد نظر وی رای دهند و زمانی که نیمی از زمان برنامه طی شده بود عادل از رکورد شگفت انگیز sms ها گفت و اعلام کرد رکورد تعداد sms های ارسالی این برنامه که پیشتر در فروردین ماه 88 و با حضور علی دایی در برنامه ثبت شده بود شکسته شد. فردوسی پور در این لحظه به شوخی گفت: «همیشه پای یک علی دایی در میان است»

 

در پایان برنامه در حالی که نزدیک به سه میلیون و چهارصد هزار نفر به سوال برنامه پاسخ داده بودند، 67 درصد مخاطبان برنامه با ارسال گزینه 1 بر حقانیت تیم پرسپولیس تاکید کردند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)