مرجع خبری پرسپولیس :  رییس سابق کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال انتقاداتی را نسبت به آرای صادر شده برای متخلفان بازی پرسپولیس و استیل آذین وارد کرد.

 

عبدالرحمان شاه حسینی اظهار داشت: از نظر حقوقی انتقاداتی به آرای صادر شده از سوی کمیته انضباطی وجود دارد که می توان به آنها اشاره داشت. از نظر بنده احکام کمیته انضباطی به شکلی صادر شد که عدالت فدای مصلحت گردید و به نظر می رسد تهدیدات صورت گرفته پیش از صدور آرا در تصمیم کمیته انضباطی دخیل بوده است.

 

وی افزود: نباید مجازات و تبیهات افرادی که درگیری را ایجاد کردند با افرادی که وارد آن شدند یکی باشد، اما با حکم کمیته انضباطی چنین شرایطی حاکم شد تا جایی که مدت محرومیت بازیکن خارجی استیل آذین که که باعث تمام درگیری ها بود با رضا نورمحمدی بازیکن تیم پرسپولیس یکی شد.

شاه حسینی در ادامه انتقاداتی را نیز متوجه زمان محرومیت های در نظر گرفته شده کرد و اظهار داشت: بهتر بود به جای اینکه بگویند فلان بازیکن دو ماه محروم شده ، او را چند جلسه محروم می کردند تا در صورت تعطیلی لیگ سایه محرومیت از روی سر بازیکن برچیده نشود.

رییس سابق کمیته انضباطی که به واسطه اختلافات با مسوولان ارشد فدراسیون فوتبال از سمت خود کناره گیری کرد به موضع ضعف فدراسیون در قبال تهدید حسین هدایتی مبنی بر کناره گیری از لیگ اشاره کرد و گفت: نباید فدراسیون نشین ها به گونه ای رفتار کنند که چنین اتفاقاتی رخ دهد. خاطرم است زمانی که رییس کمیته انضباطی بودم یکی از مالکان باشگاه های خصوصی اعلام کرد اگر علیه ما رای بدهی از لیگ کناره گیری می کنیم. اما ما بدون توجه به تهدید این آقا حکم را صادر و در نهایت نیز ایشان از فوتبال کناره گیری کرد.

وی در پایان تصریح کرد: از آقای سعیدلو می خواهم از اختیارات خود در مجمع فدراسیون فوتبال استفاده کنند و با تصمیمات خود شرایط فوتبال را سروسامان دهد. خیلی از علاقه مندان به فوتبال اعتقاد دارند ما در چند سال اخیر علاوه بر ناکامی در نتیجه گیری، اخلاق را هم از دست داده ایم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)