مرجع خبری پرسپولیس : علی دایی سرمربی در ادامه نشست خبری پیش از دیدار برابر بنیادکار در خصوص شرایط خط حمله و عملکرد ضعیف مهاجمان این تیم در دیدارهای اخیر لیگ قهرمانان آسیا را یادآور شد گفت: ما فقط همین یک مشکل را نداریم متاسفانه با مشکلات زیادی دست به گریبان هستیم که رفته رفته بر آنها فائق می آییم.

 

ما نه تنها در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا بلکه در پیکارهای داخلی هم خط حمله‌مان عملکرد چندان مناسبی نداشته که خوشبختانه این مشکل در دو بازی گذشته لیگ برتر برطرف شده است.

وی ادامه داد: ما مدتهای زیادی است که برای رفع مشکلات گلزنی تمرینات ویژه انجام می دهیم اما باید توجه داشته باشید که این مشکل در عرض یکی دو روز حل نمی شود و به مرور زمان رفع خواهد شد. امیدوارم در بازی فردا مقابل بنیاد کار از این بابت مشکلی نداشته باشیم و به نتیجه مورد نظر خود دست یابیم.

 

دایی در خاتمه نشست خبری در جمع خبرنگاران پیرامون رای صادره از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در قبال باشگاه پرسپولیس گفت: من به رای کمیته انضباطی احترام می گذارم اما نسبت به برخی آرای آن اعتراض دارم مثلا چرا رضا نورمحمدی باید دو ماه محروم شود مگر او چه کاری انجام داده است. رایی که برای او صادر شده واقعا مایه تعجب است همه دیدند در آن مسابقه چه اتفاقاتی رخ داد و بازیکن ما به هیچ عنوان استحقاق این جریمه را ندارد.

 

وی از مسئولان فدراسیون فوتبال و کمیته انضباطی خواست یک طرفه به قاضی نروند و افزود: متاسفانه موارد زیادی دست به دست هم داد تا آن اتفاقات تلخ رقم بخورد که امیدوارم دیگر در فوتبال شاهد چنین مسائلی نباشیم.

وی تاکید کرد مسائلی که پیرامون بازی پرسپولیس استیل آذین رقم را با وکیلم در میان گذاشته و حتما ایشان از طرف من در نشست آتی کمیته انضباطی شرکت خواهند کرد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس همچنین با ابراز تاسف از حوادثی که در بازی روز جمعه رخ داد و تحلیل هایی که برخی از افراد پس از این مسابقه مطرح کردند گفت: متاسفانه برخی ها درک درستی از مفاهیم فوتبال ندارند و از خودشان مواردی که در فیفا و فوتبال روز جهان  می گذرد را تحلیل می کنند که این به هیچ عنوان درست نیست.

همچنین خبرنگاری از دایی در خصوص نتیجه دیدار  پرسپولیس و بنیادکار ازبکستان و اتفاقاتی که ممکن است پس از شکست احتمالی سرخپوشان در این مسابقه رقم بخورد سئوال کرد که وی در پاسخ گفت: شما از همین الان با بد بینی به مسابقه روز چهارشنبه نگاه می کنید که این موضوع به هیچ عنوان درست نیست. شما با ذهنیت منفی از من سئوال می کنید و من پاسخ شما را نمی دهم. قطعا اگر سئوال درستی می پرسیدید پاسخگوی شما بودم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)