مرجع خبری پرسپولیس : سرپرست باشگاه پرسپولیس با مدیر عامل بانک صادرات ایران در حاشیه مراسم تقدیر از مشتریان این بانک دیدار کرد.

 

در این مراسم که جمع کثیری از از مشتریان ویژه بانک صادرات در هتل بین المللی اسپیناس حضور داشتند.

 

دکتر جهرمی مدیر عامل بانک صادرات در دیدار با حبیب کاشانی سرپرست باشگاه فرهنگی ورزشی پیروزی (پرسپولیس) از سال 89 به عنوان یکی از پرکارترین سالهای تاریخ بانک صادرات در راستای حمایت از ورزش کشور یاد کرد و با اشاره به اعلام آمادگی این بانک برای حمایت همه جانبه از ورزش در سال جدید، خاطر نشان ساخت: بانک صادرات در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی خود اهتمام جدی به ورزش و اشاعه بیش از پیش آن در بین جوانان دارد و در این راه از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

در این دیدار راههای گشترش همکاری بانک صادارت و باشگاه پرسپولیس بررسی شد که بر اساس توافقات به عمل آمده، بانک صادرات به زودی برای کلیه هواداران باشگاه پرسپولیس در سراسر کشور کارت هواداری صادر خواهد کرد.

 

کارت هواداری یکی از محصولات جدید بانک صادرات ایران است که هواداران باشگاه های ورزشی با مراجعه به شعب و دریافت این کارت، علاوه بر بهره­مندی از کلیه قابلیت های کارت های بانکی، از امتیازات ویژه باشگاه های ورزشی نیز برخوردار و نیز در قرعه کشی جوایز ارزنده شرکت داده خواهند شد.

 

این در حالی است که پیش از این باشگاه پرسپولیس در این زمینه همکاری گسترده ای با بانک ملی ایران داشته است!

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)