ماتيوس و مكاني بايد سنگين‌تر جريمه شوند

مرجع خبری پرسپولیس : سرپرست تيم فوتبال پرسپوليس گفت: اميدوارم شريفي تجديدنظري بر روي آراء داشته باشد چون ماتيوس و مكاني بايد سنگين‌تر جريمه مي‌شدند.

 

محمود خوردبين درباره جرايم كميته انضباطي فدراسيون فوتبال اظهار داشت: متأسفانه برخي از اين جرايم مورد تأييد ما نيست. به نظر ما همه ديدند كه مكاني و ماتيوس چگونه دعوا مي‌كردند و بچه‌هاي ما را مي زدند اما متأسفانه رأي آنها كمتر از حد امكان صادر شده است.

وي افزود: اميدوارم شريفي تجديدنظري بر روي آراء داشته باشد چون ماتيوس و مكاني بايد سنگين‌تر جريمه مي‌شدند چرا كه آنها عوامل اصلي مشكلات بازي بودند.

 

خوردبين ادامه داد: متأسفانه يكي از انتقادها ما به نظر نورمحمدي است اين بازيكن تا الان پرونده بدي نداشته و در درگيري كه داشته فحش و بي‌احترامي نكرده و فقط دقايقي از كوره در رفته است به نظر من بايد رأي نورمحمدي تجديدنظر شود و خيلي كمتر از ماتيوس و مكاني در نظر گرفته شود. يك نفر به من پاسخ دهد كه نورمحمدي چه كاري انجام داده كه بايد 2 ماه بيرون از ميدان باشد؟! در خيلي از صحنه‌هاي فوتبال ما كارهاي بدتري انجام شده اما از آن چشم پوشي شده است.

 

خوردبين خاطرنشان كرد: البته نبايد فراموش كرد كه ما به رأي صادره در خصوص تداركات تيم پرسپوليس نيز اعتراض داريم چون اين بنده‌خدا فقط كنار زمين رفت و به هيچ كس بي‌احترامي نكرد. اما متأسفانه گزارش ها عليه او زياد بوده است. البته باتوجه به درگيري‌هاي رحمان احمدي و آرفي ما رأي صادره براي اين 2 نفر را منصفانه مي‌دانيم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)