مرجع خبری پرسپولیس : مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به هواداران حق می‌دهم که از باخت ما ناراحت باشند اما آنها باید باور کنند بازیکنان پرسپولیس بی‌غیرت نیستند. متأسفانه وقتی توپ آرفی گل نشد بازیکنان بی‌غیرت شدند و این اصلا حرف درستی نیست.

 

علیرضا محمد اظهارداشت: هواداران حق دارند که ناراحت باشند زیرا آنها به پرسپولیس تعصب دارند و تحت هر شرایطی از تیم برد می‌خواهند اما وقتی تیم می‌بازد نمی‌شود بازیکنان را بی‌غیرت قلمداد کرد. ما در هر بازی با تمام توان برای برد پرسپولیس می‌جنگیم و کسی کم‌کاری نمی‌کند. متأسفانه همه کاسه‌کوزه‌ها سر بازیکنان می‌شکند.

 

وی درباره اخراج خود در بازی مقابل بنیادکار گفت: با اخراج من شیرازه تیم از هم پاشید. در موقعیت ضد حمله بازیکن بنیادکار از وسط زمین راه افتاد و اگر به محوطه جریمه می‌رسید تک‌به‌تک می‌شد فکر می‌کنم بازیکنان در جایگیریهای خود اشتباه کردند و به همین دلیل من مجبور شدم خطا کنم.

محمد با اشاره به این باخت ادامه داد: بنیادکار تیمی نبود که در تهران 3 گل به پرسپولیس بزند. ما این تیم را در ازبکستان متوقف کردیم. اگر آن توپ آرفی گل می‌شد الان هیچکدام از این حرف و حدیثها مطرح نمی‌شد.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)