نفت پرسپوليس را از بحران خارج كرد
مرجع خبری پرسپولیس : سرمربي تيم فوتبال نفت تهران گفت: با شكست 5 بر يك در ورزشگاه آزادي، ‌پرسپوليس را از بحران خارج كرديم.

 

حسين فركي پس از شكست 5 بر يك تيمش مقابل پرسپوليس گفت:‌ امروز نتيجه‌اي نگرفتيم كه شايسته تيم ما باشد. بازي خوب پرسپوليس باعث شد ما غافلگير شويم. برخلاف چيزي كه پيش‌بيني مي‌‌كرديم و تمرينات بانشاطي كه در طول هفته برگزار كرده بوديم انتظار بيشتري داشتيم. برنامه ويژه‌اي براي اين بازي داشتيم اما روز بدي را سپري كرديم.

 

وي ادامه داد: امروز روز بدشانسي ما بود و طبيعت فوتبال همين است؛ خوب بازي نكرديم و باختيم. با توجه به شرايطي كه پرسپوليس داشت و بحراني كه با آن روبه‌رو شده بود اين نتيجه باعث شد از بحران خارج شود. ما هم مزد بدبازي كردن خودمان را با دريافت 5 گل گرفتيم. بايد از بازيكنان‌مان انتقاد كنيم چرا با اين همه انگيزه و نشاط امروز مقابل پرسپوليس بد بوديم. بخشي از اين شكست به خود بازيكنان برمي‌گردد و قسمتي به تجربه كم آنها. قبل از بازي هم گفته بودم پرسپوليس هميشه پرسپوليس است حتي اگر سه چهار بازيكن خود را نداشته باشد آنها خوب بازي كردند، اگر چه ما هم بي‌دقت بوديم.

سرمربي نفت تهران در ادامه تصريح كرد: گل زودهنگام در نيمه اول تأثير بدي روي تيم ما گذاشت و با نتيجه يك بر صفر به رختكن رفتيم. بين دو نيمه براي بازيكنان صحبت كردم و به آنها تأكيد داشتم ابتدا و انتهاي مسابقه حواس خود را جمع كنند، اما متأسفانه با وجود تأكيدم هنوز روي صندلي ننشسته بودم كه گل دوم را هم دريافت كرديم. مي‌توانستيم جبران كنيم اما خوب نبوديم.

 

وي با اشاره به بازي خوب پرسپوليس در اين ديدار عنوان كرد:‌ پرسپوليس با تجربه خود توپ را در زمين به گردش درآورد و با توجه به بازيكنان خوبي كه در اختيار دارد. انتظار ما هم همين است، اما بازيكنان ما اختيار توپ را نداشتند و بيشتر خودمان در زمين مي‌دويديم.

فركي در مورد عدم تمايل وزارت نفت به تيم‌داري و اينكه آيا اين موضوع در بازي امروز تأثير داشت، گفت: مسئول پاسخگويي به اين سؤالات نيستم. امروز خوشحال بودم ميهمانان ورزشي زيادي براي تماشاي اين ديدار آمده بودند. هيات مديره نفت و دادكان ما را شرمنده كردند. آنها به خاطر من و دايي آمده بودند. از اسكوربورد متوجه شدم كه دادكان در ورزشگاه است. اين سؤالات را از مسئولان نفت بپرسيد جواب بهتري مي‌دهند.

وي در پاسخ به اين سؤال كه به عنوان يك پيشكسوت شما چه نظري داريد، گفت: اگر در فوتبال ما بخش خصوصي اين معني را دارد كه مي‌بينيد، بهتر است از تيم‌هاي دولتي حمايت كنيم، اما اگر چيزي است كه در دنيا مرسوم است، دولت خودش را كنار بكشد، بهتر خواهد بود. بايد با بسترسازي شرايط براي انجام كار فراهم شود.

سرمربي نفت تهران در مورد شرايط اين تيم در ادامه رقابت‌هاي ليگ برتر گفت: كار ما براي ادامه ليگ سخت شد. تيم خوبي داريم اما كمبود هم داريم مهم‌ترين آن هم تجربه است. بازي‌هاي گذشته نشان داديم فوتبال را خوب بازي مي‌كنيم اما بازي بد امروز مقابل پرسپوليس براي من سؤال است، البته بازيكناني داشتيم كه تا حالا به ورزشگاه آزادي نيامده بودند.

وي ادامه داد: شرايطي داريم كه تيم‌هاي پائين‌تر ما خطر بيشتري براي سقوط احساس مي‌كنند. البته جايگاه ما هم چندان مطمئن نيست و همين موضوع حساسيت بازي‌ها را بالا مي‌برد. بايد در سه ديدار آينده تلاش بيشتري براي جبران كنيم و امتيازهاي لازم را بگيريم.

فركي در واكنش به اين سؤال كه شما ضد فوتبال بازي نكرديد، گفت: در رختكن به بازيكنان گفتم و تذكر دادم. مشخص بود كه بازيكنان ما مقابل پرسپوليس استرس دارند؛ تيم جواني داريم قبل از بازي هم گفتم كه دوست دارم فوتبال زيبا بازي كنيد. در شرايطي هستيم كه 15 مساوي داشتيم اما متأسفانه بازي را وگذار كرديم، اما پرسپوليس به خاطر تفاوت‌هايش با ما امروز روي خوش فوتبال را ديد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)