تنها بازي پرسپوليس بود كه بازيكنان احساساتي نشدند/ مسخره‌ است، به خاطر يك اوت به كميته انضباطي بروم

مرجع خبری پرسپولیس : علي دايي در شبي كه با 5 گل در برابر حريف پيروز شد، حضور محمد دادگان رييس سابق فدراسيون فوتبال را به عنوان تماشاگر ويژه در ورزشگاه به فال نيك گرفت.

 

علي دايي در نشست خبري پس از بازي تيم‌هاي پرسپوليس و نفت تهران اظهار كرد: ما در اين بازي از نظر فوتبالي سرتر از تيم حريف بوديم. نيمه اول تقريبا بازي متعادل بود. هرچند ما يك گل زديم و موقعيت‌هايي داشتيم كه گل‌هاي بيشتري هم بزنيم. در نيمه دوم بازي را خيلي خوب شروع كرديم و اوايل كار گل دوم را زديم. همين روند باعث شد روحيه تيمي ما بالا رفته و با انجام يك بازي منطقي و به دور از احساسات با گل‌هاي زيادي حريف را شكست دهيم.

وي افزود: شايد بتوان گفت اين تنها بازي پرسپوليس بود كه بازيكنان در تمام لحظات آن احساساتي نشدند و هر كس كار خودش را انجام داد.

همين شد كه توانستيم با گل‌هاي زيادي پيروز شويم. خودم هم انتظار چنين نتيجه‌اي را نداشتم، چرا كه نفت از تيم‌هاي خوب ليگ است و نتايج خوبي را در گذشته گرفته بود. اين جزو زيبايي‌هاي فوتبال است كه ما توانستيم به خوبي فرصت‌هايمان را به گل تبديل كنيم. در بازي قبلي توپ ما در دقيقه 93 وارد دروازه نشد، اما در اين بازي شرايط فرق كرد.

 

دايي همچنين به تيم نفت هم تبريك گفت و ادامه داد: به حسين فركي كه از دوستان من است تبريك مي‌گويم كه تيم جوان و خوبي دارد. همچنين ساير اعضاي اين تيم هم از دوستان من هستم كه به آن‌ها هم تبريك مي‌گويم، اما واقعا در اين بازي پرسپوليس سرتر از حريفش بود و به حقش رسيد.

وي در پاسخ به اين سوال كه آيا صحبت‌هاي شما در روزهاي گذشته باعث شد فضاي سالمي روي سكوهاي ورزشگاه آزادي باشد، اظهار كرد: من هميشه حرفم را زده‌ام و هيچ وقت از كسي نترسيده‌ام چون به دنبال حق بوده‌ام. هيچ نخواسته‌ام به هر طريقي به هدفم برسم. من ترجيح مي‌دهم راجع به اين مسائل حرف نزنم. دوست دارم امروز راجع به خوبي‌هاي فوتبال و اتفاقات خوبي كه امروز در آن افتاد صحبت كنم.

وي همچنين گفت: نبايد عملكرد پرسپوليس در يك مسابقه را ملاك توانايي يا عدم توانايي اين تيم دانست. حتي با يك بازي درباره من هم نبايد قضاوت كرد. تيمي كه بتواند چنين روندي را ادامه دهد، تيم خوبي است. به نظرم پرسپوليس در بازي مقابل تيم‌هاي استقلال، الوحده و شهرداري تبريز، عملكردي بهتر از اين بازي داشت. خدا را شكر در اين مسابقه توپ‌هاي ما وارد دروازه شد و همين باعث شد تا توپ‌هاي بعدي هم گل شود. متاسفانه ما در بدترين شرايط كه چندين بازيكن اصلي‌مان مصدوم بودند، آن نتيجه را با بنيادكار گرفتيم. بعد از آن شكست تلخ ما كار بزرگي انجام داديم. بعد از آن بازي كه يك سري مسائل را عنوان كردند. بحث 10 درصد جريمه بازيكنان ما مطرح شد كه روحيه تيم را پايين مي‌آورد كه خوشبختانه بازيكنان ما همه مسائل را حل كردند و با هم بودن را به خوبي نشان دادند. ما نشان داديم يك تيم هستيم و با هم متحديم. خدا هم امروز پاداش ما را داد.

دايي درباره احضارش به كميته انضباطي نيز گفت: اينكه من را در چنين شرايطي به كميته انضباطي دعوت مي‌كنند، قبول ندارم. من كاري نكرده‌ام كه بخواهم به كميته دعوت شوم، اما مجبورم قبول كنم و به تصميم‌هاي آن احترام بگذارم. واقعا كجاي دنيا چنين اتفاقي مي‌افتد؟ ما به خاطر يك اوت چه كارها كه نكرديم. آيا فيرپلي آن است كه دروازه‌بان حريف خودش را براي وقت تلف كردن روي زمين بيندازد؟ آخر كي سواد فوتبالي‌مان مي‌خواهد بالا بيايد؟ تا كي مي‌خواهيم به اين مسائل بپردازيم؟ مطمئنا وكيل من به آن جلسه مي‌رود. واقعا چنين مسائلي در فوتبال ما خنده‌دار است. مي‌خواهيد با فيفا مكاتبه كنم و پاسخ مكتوب و رسمي آن را در اين مورد بگيرم؟!

وي افزود: سر مسئله مالياتي من هزار بار آقايان صحبت كرده و افراد مختلفي را مي‌فرستادند. خوب است من بروم و به فيفا شكايت كنم؟ واقعا حقي را ضايع كردم كه اكنون بايد به كميته انضباطي بروم؟ به كسي بي‌احترامي كردم؟ چنين چيزهايي واقعا در فوتبال ما مسخره است. واقعا خنده‌دار است كه به خاطر پرتاب يك اوت به كميته انضباطي دعوت شوم.

دايي در ادامه با اشاره حضور دادگان در ورزشگاه آزادي گفت: حضور افرادي چون دادگان باعث پيشرفت فوتبال ما مي‌شود. حضور امروز او در ورزشگاه آزادي را به فال نيك مي‌گيرم. دور بودن امثال آدم‌هايي چون دادگان از فوتبال ما صدمه بزرگي به فوتبال ما مي‌رساند. دادگان كارنامه‌اش مشخص است و زماني كه در فدراسيون بود، عملكرد خوبي داشت. او از بهترين‌هاي فدراسيون فوتبال ايران بود. كار كرد و نتايج خوبي هم گرفت. ما در زمان او به جام جهاني رفتيم، اما متاسفانه مسائل ديگري باعث شد در نهايت آدم‌هاي ديگري سر كار بيايند. ياد‌م هست آن زمان چقدر فشار روي تيم ملي بود. متاسفانه اگر درباره اين مسائل صحبت كني، مي‌گويند عليه فلان خط صحبت كرده‌اي، اما امروز از حضور دادگان بسيار خوشحال شدم و روز خوشي براي تيم ما بود.

دايي همچنين موفقيت تيم ملي فوتبال دانش‌آموزي ايران را تبريك گفت و افزود: اگر به دنبال فوتبال خوب هستيم، بايد به فوتبال مدارس توجه داشته باشيم. من از مسوولان خواهش مي‌كنم كه اين موضوع را بيش از پيش جدي بگيرند حتي مديران باشگاه‌ها مي‌توانند در اين زمينه كمك‌هاي زيادي بكنند و استعدادهاي مختلف را كشف و پرورش دهند.

دايي همچنين در پاسخ به اين سوال كه آيا ديدار شما با امير عابديني ممكن است منجر به حضور فصل آينده‌تان در تيم داماش شود گفت: عابديني از دوستان خوب من است. او مديرعامل باشگاهم بوده. من در زمان مديريت او در پرسپوليس به اروپا رفتم و بهترين خاطره‌ها را از او دارم. او بزرگتر من است، اما صحبتي كه با وي داشتم، به هيچ عنوان درباره فوتبال نبوده است. من يك مربي حرفه‌اي هستم و فعلا با تيم پرسپوليس قرارداد دارم. تا زماني كه با اين تيم قرارداد دارم، درباره چنين مسائلي صحبت نمي‌كنم.

دايي در پايان نيز خاطرنشان كرد: از بازيكنان خارجي پرسپوليس هم تشكر مي‌كنم. آن‌ها هميشه با انگيزه بالا در تمرين‌ها حاضر شده‌اند و هميشه بدون توجه به حاشيه‌ها تمام تلاش‌شان را براي موفقيت تيم كرده‌اند. آن‌ها هميشه خودشاپن را نشان داده‌اند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)