مرجع خبری پرسپولیس : مربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت:‌ با زدن 5 گل به نفت تهران ثابت كرديم كه در كارهاي هجومي تيم خوبي هستيم.

 

ژلكو مياچ دستیار دایی در خصوص بازي مقابل نفت تهران گفت: با وجود اينكه چند مهره كليدي خودمان را نداشتيم اما فوتبالي روان و منطقي به دور از احساسات را به نمايش گذاشتيم. با 5 گل ثابت كرديم كه در كارهاي هجومي بسيار خوب هستيم، ضمن اينكه ساختار دفاعي ما نمره قابل قبولي گرفت. به نظر من مستحق پيروزي برابر نفت بوديم.

 

وي با اشاره به ديدار پرسپوليس برابر بنيادكار تاكيد كرد: خيلي دوست داشتم به مرحله دوم ليگ قهرمانان آسيا صعود كنيم اما شكست مقابل بنيادكار كه يكي از خاطرات تلخ من در پرسپوليس بود كار را براي ما سخت كرده است.

مياچ يادآور شد: در شرايط حساسي قرار داريم و دوست داريم از طريق ليگ برتر راهي آسيا شويم و جام حذفي را هم به هواداران هديه بدهيم به همين دليل دايي و پرسپوليس در روزهاي سختي به سر مي‌برند.

وي در پايان خاطرنشان كرد:‌ بايد مسابقه با نفت را فراموش كنيم و به فكر بازي حساس روز پنجشنبه مقابل مس كرمان باشيم. حق اشتباه نداريم چون براي ما گران تمام مي‌شود. از هواداران مي‌خواهم كه بيشتر پرسپوليس را مورد حمايت قرار دهند چون در حال حاضر به آنها نياز داريم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)