توفیق اجباری یا…

مرجع خبری پرسپولیس : پرسپوليس در روزي كه نورمحمدي، سپهر حيدري، فشنگچي، وحيد هاشميان و غلامرضا رضايي را به دلايل مختلف در تركيب اصلي نداشت، پرگل ترین پيروزي فصل خود را جشن گرفت.

 

در واقع از روزي علي دايي مربي پرسپوليس شده، اين تيم فقط در يك بازي بيش از 4 گل زده و آن هم مقابل «نفت محمود آباد» در جام حذفي بوده است. در اين بازي سكوبرت براي اولين بار در تركيب اصلي قرار گرفت تا در كنار مجتبي شيري در مركز دفاع قرار بگيرد.

 

حضور محمد منصوري هافبك فراموش شده اي كه روزگاري يكي از بهترين هاي ابومسلم بود، يكي ديگر از تغييرات پرسپوليسي ها در اين بازي بود اما نقش ويژه اي كه حميد علي عسگری در اين بازي ايفا كرد، مهم تر از ساير تغييرات بود.

 

علي عسگری تا قبل از اين بازي، هر وقت به تركيب اصلي مي رسيد، به عنوان يك مدافع به زمين مي آمد اما اين بار او يك خط جلوتر آمد و نتيجه اين جابجايي، بهترين برد اين فصل پرسپوليس را رقم زد؛ دو گل و دو پاس گل!

 

كسي به درستي نمي داند تغيير پست علي عسگر، صرفاً «توفيق اجباري» بوده يا پيشنهاد يكي از اعضاي كادر فني، اما هرچه بوده از اين به بعد، بزرگترين ظلم در حق اين جوان 20 ساله، بازگرداندن او به خط دفاعي است.

 

در شرايطي كه محمد نوري نسبت به اول فصل، افت محسوسي دارد و فشنگچي هم هيچوقت تداوم لازم را نداشته، علي عسگری مي تواند «بحران خلاقيت» در خط مياني پرسپوليس را كمرنگ كند.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)