مربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: این تیم مجموعه بزرگ و پرافتخاری است و ترافیک در خط حمله آن یک چالش شیرین برای کادر فنی به شمار می‌رود.

«حمید مطهری» امروز (یکشنبه) در حاشیه دیدار تیم رسانه ورزش با پیشکسوتان سرخآبی در گفت وگو با خبرنگاران اظهار داشت: هنوز مرگ «مهرداد میناوند» و «علی انصاریان» را باور ندارم. این ۲ از بهترین‌های پرسپولیس و فوتبال ایران بودند و هر جا که حضور داشتند شادی و مهربانی را عرضه کردند. به خانواده آنان تسلیت می‌گویم و این بازی گامی برای زنده نگه داشتن یاد آنان بود.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس در زمینه بازی این تیم در لیگ قهرمانان گفت: میزبان گروه پنجم لیگ قهرمانان آسیا کشور هند است. باشگاه پرسپولیس تلاش زیادی را برای کسب میزبانی انجام داد که در نهایت موفق نشد. میزبانی فوتبال چه در عرصه ملی و چه در عرصه باشگاهی از ما سلب شده و باید بپذیریم که در بخش‌هایی ضعف داریم. تا زمانی که این ضعف‌ها رفع نشود انتظار میزبانی سخت است. با تمام قدرت به هند می‌رویم و تیمی که فینالیست آسیا بوده در هر جای این کره خاکی که بازی بگذارند، باید برود و برای موفقیت تلاش کند.

فعالیت باشگاه پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات زمستانی از دیگر موضوعات مورد بحث مطهری بود. وی در این زمینه عنوان کرد: بازیکنان با کیفیتی جذب شده‌اند و پرسپولیس تیم بزرگی است که نیاز به بازیکنان بزرگ دارد. کادر فنی می‌داند که با حضور مهدی‌ترابی، شهریار مغانلو و عیسی آل‌کثیر و مهاجمان قبلی در خط حمله ترافیک دارد. این ترافیک یک چالش جذاب برای کادر فنی تیم به شمار می‌رود.

او در زمینه احتمال جذب فرجی بازیکن تیم پدیده نیز گفت: او در لیست ما بوده فکر کنم انشاءالله تکلیف فرجی امروز و فردا مشخص شود. همچنین محمد انصاری از پرسپولیس جدا نمی‌شود چون به همه بازیکنانمان احتیاج داریم.

مطهری در پاسخ به اینکه آیا محمد انصاری جدا می شود اظهار داشت: اصلا این طور نیست و ما در چهار جام درگیر هستیم، سوپرجام یک تک بازی است اما جام حذفی و لیگ و لیگ قهرمانان است که باید با یک مجموعه کامل در مسابقات شرکت کنیم. ضمنا آسیب دیدگی هست و مسائل مختلف. ما همه بچه هایمان برای ارزشمند هستند و همیشه کارشان را متعهدانه انجام دادند به همه آن‌ها نیاز داریم.

وی درباره اینکه آیا مشکلات مالی حل شد عنوان کرد: باید از سمیعی، صدری و شکوری که ۲۴ ساعته در حال زحمت کشیدن و وقت گذاشتن برای باشگاه هستند، تشکر کنیم. همه تیم‌ها دچار مشکل مالی هستند؛ اما مهم این است که برنامه دارند و زحمت می کشند تا مشکلات به حداقل برسد. ما مشکل مالی داریم؛ اما دوستان زحمت می‌کشند که این مشکلات کمتر شود. اینکه بچه ها حقشان است مطالبات خود با بگیرند هیچ شکی نیست اما باید قبول کنیم تمام باشگاه ها مشکل مالی دارند و باید مقداری صبورتر باشیم تا مدیریت کارش را انجام دهد و مشکلات حل شود.

مربی پرسپولیس درخصوص بازی با مس نوین اظهار داشت: در جام حذفی باید تمرکز صددرصدی داشته باشید. در سال‌های گذشته می‌دانید چه اتفاقاتی رخ داده، تیم‌های لیگ یک و دو با انگیزه هستند و ما شروع خوبی داشتیم. زمین کرمان مناسب یک بازی تاکتیکی نبود، اما سعی کردیم فوتبالی که در شان پرسپولیس است و فوتبال فری فرم را ارائه دهیم. خدا را شکر استارت قوی‌ای بود.

مطهری در واکنش به انتقال آرمان رمضانی به استقلال گفت: اجازه بدهید من درباره بازیکنان و باشگاه خودمان صحبت کنم و در این خصوص صحبتی نمی توانم داشته باشم.

فیلم را ببینید:

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)