۴ بازیکن از تیم‌های پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان پس از پایان بازی تست دوپینگ دادند.

پس از پایان بازی تیم‌های پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان که با برتری ۲ بر یک پرسپولیسی‌ها همراه بود، چهار بازیکن از دو تیم برای دادن تست دوپینگ انتخاب شدند.

مجتبی مقتدایی و سجاد جعفری از نفت مسجدسلیمان و حامد لک و میلاد سرلک از پرسپولیس نفراتی بودند که تست دادند.

* ‌در دقیقه ۸۲ داور پس از اعلام خطای بازیکن پرسپولیس روی مهاجم نفت به سمت زمین آمد و حمید مطهری مربی پرسپولیس را با کارت زرد جریمه کرد. البته این تصمیم بیژن حیدری تا حدی عجیب به نظر می‌رسید زیرا داور مسابقه به دلیل از پله نیمکت بالا آمدن مطهری به وی کارت زرد نشان داد. به همین دلیل دستیار یحیی گل محمدی و افشین پیروانی چند دقیقه‌ای در کنار زمین با حسین خیمه کبود ناظر بازی صحبت کردند و به این امر معترض شدند.

*‌ داریوش یزدی سرمربی تیم نفت در دقیقه ۸۴ از داور مسابقه کارت زرد دریافت کرد. حیدری وی را هم به دلیل اعتراض به این شکل جریمه کرد.

*‌ حدود ۵ نفر از افرادی که در ورزشگاه حضور داشتند در دقایق پایانی به تشویق تیم پرسپولیس پرداخته و به بازیکنان این تیم روحیه می‌دادند تا بتوانند نتیجه برتری را حفظ کنند.

*‌ یحیی گل محمدی بعد از پایان بازی به سمت نیمکت نشینان نفت رفت و به آنها خسته نباشید گفت.

*‌ داود فنایی و کریم باقری پس از پایان مسابقه در درون زمین بازیکنان پرسپولیس را در آغوش کشیدند.

*در نیمه دوم تصاویر آهسته مربوط به صحنه های بازی پخش شد در حالی که بازی نیمه اول تصویر آهسته نداشت!

*در دقیقه ۶۸ شهریار مغانلو با توپ ربایی از بازیکن حریف و ارسال پاس در عرض وحید امیری را در موقعیت عالی برای گلزنی قرار داد. تا این بازیکن گل دوم پرسپولیس را به ثمر برساند. همین امر سبب شد امیری و مغانلو شادی گل جالبی را انجام بدهند به شکلی که پاسور این گل پای خود را روی زانوی گلزن گذاشت تا امیری ادای واکس زدن برای مغانلو را دربیاورد.

* همچنین زننده گل دوم سرخ پوشان پس از به ثمر رساندن این گل زیر پیراهن خود که منقش به عبارت «یا امام رضا(ع)» بود به تصویر کشید.

*سیامک نعمتی که در دقیقه ۶۰ بازی پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان به جای مهدی شیری وارد ترکیب سرخ پوشان شده بود در دقایق ۷۱ و ۷۵ با دریافت کارت زرد از زمین اخراج شد.

اخراج این بازیکن ۱۵ دقیقه پس از ورودش به زمین سبب شد نعمتی بازی بعدی پرسپولیس مقابل پدیده را از دست بدهد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)