مرجع خبری پرسپولیس : مهاجم پرسپوليس گفت: خدا را شكر مي‌كنم كه در نبود من پرسپوليس 5 تا 5 تا گل مي‌زند.

 

غلامرضا رضايي درباره مصدوميتش عنوان كرد: در حال حاضر در شرايط خوبي هستم و منتظرم دكتر زرينه كه براي من خيلي زحمت كشيده به من اجازه بازي بدهد.

وي افزود: كمي احساس درد دارم به همين دليل دوست ندارم ريسك كنم يعني يك بازي به ميدان بروم و بعد چند هفته خانه استراحت كنم. دوست دارم روزي برگردم كه ديگر اين مصدوميت گريبانگير من نشود.

رضايي درباره اين كه نبودش در پرسپوليس در برخي از بازي ها حس مي شود گفت: از خدا تشكر مي كنم كه در نبود من بازيكنان باغيرت و خوب پرسپوليس 5 تا 5 تا گل مي زنند. در پرسپوليس گلزني رضايي مهم نيست، بايد پرسپوليس موفق باشد. بايد از شرمندگي همه هواداران در بياييم.

مهاجم پرسپوليس درباره اظهارات دادكان مبني بر اينكه هيچ كدام از بازيكنان پرسپوليس در حد اين تيم نيستند به فارس گفت: دادكان فردي است كه فوتبال بلد است و يكي از كارشناسان خوب فوتبال ما است. خيلي ها نظراتي درباره پرسپوليس دارند مخصوصا دادكان كه خودش حرفه اي است. شايد ايشان چيزي را از بيرون ديده باشد. تمام بازيكنان پرسپوليس زحمت خود را كشيده اند اما يك سري مسايل دست به دست هم داد كه اين تيم نتايج دلخواه را نگيرد. هواداران اين را بدانند كه ما با جديت به دنبال كسب جام حذفي هستيم و به بازي با سپاهان در جام حذفي فكر مي‌كنيم.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)