پنجشنبه 3 اردیبهشت(14:16) 

مرجع خبری پرسپولیس : علي كريمي در جمع هواداران معترض پرسپوليس گفت: تيم ما واقعا مشكل دارد و بايد يك بازسازي مجدد در آن صورت گيرد.

پس از اين كه بازيكنان تيم فوتبال پرسپوليس در اعتراض به مبلغ كسر شده از قراردادشان به خاطر شكست سنگين برابر تيم الغرافه قطر تمرينات امروز (پنجشنبه) خود را تعطيل كردند، علي كريمي در جمع عده‌اي از هواداران پرسپوليس كه به محل تمرين آمده و به عملكرد پرسپوليس در اين بازي معترض بودند حضور يافت و با آنها به گفتگو پرداخت.

وي گفت: تيم ما مشكل دارد و ما بايد يك بازسازي مجدد را در آن صورت دهيم. برخي بازيكنان پرسپوليس به لحاظ مبالغ دريافتي از باشگاه مشكل دارند، حتي در بين بازي تيم ما با الغرافه قطر چك‌هاي برخي از آن‌ها كه از باشگاه دريافت كرده بودند در حال برگشت خوردن بود. اكنون هم كه ما نسبت به اين وضعيت اعتراض داريم مدير عامل باشگاه از حضور در جمع بازيكنان و محل تمرين امتناع ورزيده‌ و تنها گفته دو نماينده از سوي بازيكنان به نزد من بيايند تا مشكلات را بررسي كنيم.

كريمي افزود: آخر با حضور يك يا دو بازيكن به عنوان نماينده چه مشكلي از ما حل مي‌شود؟ تمام بازيكنان مسايل مختلفي دارند كه بايد به آنها پاسخ مناسبي داده شود.

كريمي در پاسخ به اعتراض هواداران مبني بر عملكرد ضعيف بازيكنان پرسپوليس در ديدار با الغرافه جز خودش گفت:

با اين اعتراضات مشكلي از تيم ما حل نمي‌شود، اينطور نيست و همه ما در آن بازي ضعيف عمل كرديم و خوب نبوديم. فكر مي‌كنم مشكلات روحي بازيكنان كه ناشي از مسايل مختلف‌شان باشد يكي از عوامل شكست پرسپوليس بود. البته شما بايد بدانيد كه در بالاترين سطوح ليگ‌هاي اروپايي هم چنين اتفاقاتي براي تيم‌هاي بزرگ رخ مي‌دهد، به طور مثال بايرن مونيخ تيم شناخته شده و بزرگي است كه مي‌بينيد چه نتايجي را بعضا كسب مي‌كند اما چنين اعتراض‌هايي به عملكرد بازيكنان و كادر فني آنها نمي‌شود.

كريمي در پاسخ به اعتراض هواداران مبني بر عملكرد وينگادا نيز گفت: به هر حال هر مربي سليقه خود را دارد كه بايد به اين سليقه احترام گذاشت. وينگادا هم عملكرد بدي نداشته البته بايد شرايط او را با دقت بيشتر و در فرصت بيشتري بررسي كرد. وقتي شرايط روحي يك تيم خوب نباشد چنين وضعيتي را نيز به دنبال خواهد داشت كه ما بايد دوباره بسازيم و قدرت بيشتري پيدا كنيم.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)