مرجع خبری پرسپولیس :  پزشك تيم فوتبال پرسپوليس از شكستگي دنده سپهر حيدري خبر داد.

 

دكتر فريد زرينه اظهار داشت: پس از بررسي‌هاي انجام شده و عكس MRI كه از سپهر گرفتيم متوجه شديم اين بازيكن از ناحيه دنده دچار شكستگي شده است و سه دنده قفسه سینه وی شکسته است. بر همين اساس اين بازيكن دو الي سه هفته از پرسپوليس دور خواهد بود و دیدارهای باقیمانده این تیم در مسابقات داخلی و آسیایی را از دست داد.

 

وي در جواب اين سؤال كه چرا شب گذشته آمبولانس ورزشگاه دير حيدري را به بيمارستان انتقال داد گفت: نمي‌دانم ولي هرچه به اين طرف و آن طرف مي‌دويدم آمبولانس نمي‌آمد اما خدا را شكر پس از 15 دقيقه اين مشكل برطرف شد.

 

با اين حال پس از مصدوميت در ورزشگاه كارهاي اوليه را بر روي دنده حيدري انجام داديم.

 

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس بامداد روز جمعه از بیمارستان مرخص شد اما با این مصدومیت دیدارهای باقیمانده لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا را از دست داد.

پرسپولیس در بازی‌‎های باقیمانده لیگ باید به مصاف سپاهان در اصفهان و پیکان در تهران برود و در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا هم ابتدا در تهران با الاتحاد عربستان روبرو می‌‎شود و سپس در امارات به مصاف الوحده می‌رود.

 

اين درحالي است كه عليرضا نورمحمدي هم پس از اتفاقهاي پرسپوليس و استيل آذين با حكم كميته انضباطي دو ماه از حضور در ميادين ورزشي محروم شده و اين موضوع هم مشخص نيست كه آيا فرجام‌خواهي پرسپوليس درباره اين بازيكن نتيجه‌اي دارد يا خير؟

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)