مرجع خبری پرسپولیس :  سرمربي پرسپوليس گفت: بازيكنان در نيمه دوم بازي با مس 10 درصد از خواسته‌هاي مرا هم اجرايي نكردند.

 

علي دايي در خصوص تساوي بدون گل پرسپوليس برابر مس كرمان عنوان كرد: در ديدار ديروز زياد خوب نبوديم و در نيمه دوم نتوانستيم نمايش خوب و قابل قبولي ارائه كنيم. هر چند نيمه اول موقعيت خوب گلزني داشتيم اما از آنها استفاده نكرديم و درنيمه دوم تيم مس عملكرد بهتري داشت.

 

وي افزود: در نيمه دوم به هيچ عنوان از بازيكنانم راضي نيستم. هر چند از نيمه اول هم رضايت كافي را ندارم اما در 45 دقيقه ابتدايي بهتر از مس بوديم و موقعيت‌هايي را روي دروازه حريف خلق كرديم.

سرمربي پرسپوليس در مورد بي‌دقتي مهاجمانش اظهار داشت: در نيمه اول چندين موقعيت به دست آورديم كه بازيكنان نتوانستند از آن استفاده كنند. فوتبال است و چنين اتفاقاتي رخ مي‌دهد. ما از موقعيت‌هاي به دست آمده به خوبي استفاده نكرديم.

دايي در مورد شكستگي دنده سپهر حيدري و عدم حضوي وي در بازي‌هاي آينده تاكيد كرد: متاسفانه ما امسال چندين بار چنين مصدوميت‌هايي را تجربه كرده‌ايم كه در فوتبال زياد اتفاق نمي‌افتد بازيكن به اين راحتي مصدوم شود. ما شكوري را در تمرين از دست داديم. محمد نوري دستش شكست و اين بار سپهر حيدري را در اختيار نخواهيم داشت. سپهر همواره بازيكني است كه با جون و دل براي ما كار كرده و دست راست من بوده و اميدوارم هر چه زودتر بتواند به تيم بازگردد.

وي درباره كسب سهميه ليگ قهرمانان آسيا گفت: دو بازي ديگر در ليگ برتر داريم و هنوز شانس گرفتن سهميه ليگ قهرمانان آسيا وجود دارد. در اين فصل خداوند پنج شش بار فرصت صعود به رده‌هاي بالاتر را به ما داد اما نتوانستيم استفاده كنيم. روز گذشته فرصت طلايي دست‌مان بود اما بازيكنان از لحاظ بدني در شرايط خوبي نبودند و نتوانستيم از اين موقعيت استفاده كنيم.

وي در خصوص تشويق هواداران پس از تساوي برابر با مس گفت: وظيفه هواداران حمايت از تيم محبوب‌شان است. تماشاگران بايد تيم را تشويق كنند و تحت تاثير چند نفر از بيرون قرار نگيرند. ما مديون هواداران واقعي تيم هستيم و تمام تلاش خود را انجام مي‌دهيم تا بتوانيم دل آنها را شاد كنيم.

دايي يادآور شد: فشردگي بازي‌ها باعث شد بازيكنان پرسپوليس در نيمه دوم از لحاظ بدني افت كنند و نتوانند عملكرد خوبي داشته باشند. شايد بازيكنان پرسپوليس 10 درصد از خواسته‌هاي مرا در نيمه دوم اجرايي نكردند.

دايي درباره ديدار روز سه‌شنبه با الاتحاد در ليگ قهرمانان آسيا و در پاسخ به اين سؤال كه اين ديدار براي فوتبال ايران حيثيتي خواهد بود، خاطرنشان كرد: با تمام توان در اين ديدار حاضر خواهيم شد تا بتوانيم هر سه امتياز را در زمين خود كسب كنيم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)