مرجع خبری پرسپولیس : غلامرضا رضایی : نه علي حقيقي ، نه من و نه اميرحسين فشنگچي هيچ كدام خودمان پيج باز نكرديم اما متاسفانه يكسري آدم بيكار براي ما پيج تقلبي ساخته‌اند.

اين روزها و پس از عضویت 7 میلیون نفر در صفحه فیس بوک لیونل مسی در عرض یک روز ، ميزان عضويت بازيكنان مشهور فوتبال ايران هم در سايت فيس بوك زياد شده و مي توان از طريق اين سايت با چهره‌هاي شاخص فوتبال ايران ارتباط برقرار كرد.

با اين وجود به نظر مي رسد بيشتر اين چهره‌ها خودشان اقدام به عضويت در اين سايت نمي كنند و افرادي سودجو با سوء استفاده از نام و شهرت اين فوتباليست‌هاي سرشناس اقدام به گشودن صفحه در اين سايت و ارتباط با مخاطبان علاقه مند به فوتبال مي كنند.

يكي از بازيكناني كه از نامش در فيس بوك ديده مي‌شود اما بشدت از اين اتفاق دلخور به نظر مي رسد غلامرضا رضايي مهاجم ملي پوش پرسپوليس است كه با دلخوري فراوان از اين مساله مي گويد: «در اين مدت خيلي ها اين سوال را از من پرسيده اند كه واقعا خودم هستم كه در فيس بوك عضو شده ام؟ اما مي گويم مگر من بيكارم كه ساعت يك يا دو نيمه شب پاي اينترنت و فيس بوك باشم؟»

 

وي ادامه مي دهد: «نه علي حقيقي ، نه من ونه اميرحسين فشنگچي هيچ كدام خودمان پيج باز نكرديم اما متاسفانه يكسري آدم بيكار براي ما پيج تقلبي ساخته‌اند. مثلا با نام من براي خودشان 5-6هزار دوست پيدا كرده‌اند كه همه آن افراد با نا آگاهي و به خاطر من اين كار را انجام داده اند.»

رضايي مي گويد: «من قبلا و پيش از اين اتفاقات يك پيج در اين سايت داشتم كه به آن هم سالي يك بار سر نمي زدم. واقعا من حال و حوصله نشستن پاي اينترنت را ندارم و از اينكه مي بينم با نام من ساعت 1 يا 2 نصفه شب آنلاين هستند كفرم در مي آيد. الان هم وقتي اين تقلب‌ها را مي بينم فكر مي‌كنم همان بهتر كه عضو اين سايت نباشم.»

مهاجم مصدوم پرسپوليس در پايان مي گويد: «متاسفانه فيس بوك در ايران همه‌اش شده منبعي براي متقلبان و سودجويان در حالي كه فكر و ذكر من فوتبال است و اصلا به اين كارها فكر نمي كنم.»

 

http://up.perspolisnews.com/images/xadp5f4efjb4iyv9pxm.jpg

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)