هنوز به صعود امید داریم

مرجع خبری پرسپولیس : سرمربي پرسپوليس گفت: در خصوص پيشنهاداتم مسائلي بوده كه آنها را به پايان فصل موكول و در موردش آن وقت صحبت مي‌كنم.

 

علي دايي در حاشيه تمرين امروز پرسپوليس در خصوص آخرين وضعيت تيمش قبل از بازي با روز سه شنبه الاتحاد عربستان عنوان كرد: متاسفانه از لحاظ نفراتي دچار مشكل هستيم. عليرضا محمد را به دليل محروميت در اختيار نداريم و اميدواريم مصدومانمان به اين مسابقه برسند. يك بازي حساس و حيثيتي را مقابل الاتحاد در پيش داريم و قطعا در اين بازي به فكر سه امتياز هستيم.

 

وي افزود: اين بازي حساسيت خاص خود را دارد و قطعا براي 3 امتياز وارد زمين خواهيم شد. بازي با الاتحاد براي ما حيثيتي است و به نظر من اين مسابقه از لحاظ فني در سطح بالايي قرار دارد. اميدوارم هواداران باز هم پرسپوليس و دايي را تنها نگذارند و با حضور در ورزشگاه تيم خود را تشويق كنند.

دايي در خصوص شايعاتي كه پيرامون پيشنهادات چند باشگاه به وي مطرح شده، تاكيد كرد: درباره اين مسئله صحبت نمي كنم و در خصوص پيشنهاداتم آخر فصل صحبت مي كنم. مسائلي بوده كه به آخر فصل موكول كردم.

 

از علي دايي درباره بدشانسي پرسپوليس در بازي رفت مقابل الاتحاد پرسيده شد كه او در پاسخ گفت:  فوتبال همين است. يك روز مي بري و يك روز مي بازي. ممكن است توپ هايت 10 بار به تير دروازه بخورد و ممكن است يك روز همه توپ ها تبديل به گل شود.

 

چند مصدوم و محروم براي اين بازي داريم اما اين دليل نمي‌شود كه ما از هدف اصلي خود كه پيروزي در اين بازي است، چشم‌پوشي كنيم. ان‌شاءالله هواداران نيز با حضور در ورزشگاه كمك مي‌كنند ما سه امتياز اين بازي را بگيريم.

دايي در خصوص اينكه چقدر براي پرسپوليس شانس صعود قائل است، گفت: مطمئن باشيد اميد داريم و بعد از بازي مي توانيم راحت تر در خصوص شانس مان صحبت كنيم. هراتفاقي ممكن است رخ دهد. اگر بنيادكار يك بازي ببازد و ما ببريم همه چيز تغيير خواهد كرد.

دايي در پايان با تاكيد بر اين كه با تمام توان مقابل الاتحاد بازي مي كنيم، اظهار داشت: مصدوم و محروم زياد داريم اما اگر خدا بخواهد با حمايت مردم سه امتياز بازي را از آن خود مي كنيم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)