مرجع خبری پرسپولیس : مربي تيم فوتبال پرسپوليس معتقد است ديدار تيمش مقابل الاتحاد حساسيت زيادي دارد و آنها به هيچ وجه نمي خواهند بازنده تقابل ديدار هاي ايراني- عربي باشند.

 

حسين عبدي روز دوشنبه افزود: الاتحاد تيم بسيار خوبي است، چرا كه آنها كاملا حرفه اي هستند و از ديدارهايي كه تا به حال انجام داده اند حداكثر امتيازات را كسب و هم اكنون در صدر اين گروه قرار دارند.

وي گفت: بازيكنان خارجي تراز اولي در اين تيم فوتبال بازي مي كنند كه با بازيكنان بومي كاملا هماهنگ هستند. بازيكنان ما در حال حاضر وضعيت مناسبي دارند، البته در اين ديدار علي محمد را به دليل محروميت و سپهرحيدري، جلال اكبري و غلامرضا رضايي را به دليل مصدوميت در اختيار نداريم كه اميدوارم بازيكنان جانشين به خوبي بتوانند خلاء اين بازيكنان را پر كنند.

وي ادامه داد: بعد از بازي زيبايي كه مقابل نفت تهران انجام داديم يك بازي كاملا ضعيف مقابل مس كرمان داشتيم و روز بدي را سپري كرديم. با اين حال تمام سعي خود را مي كنيم تا برابر الاتحاد بازي خوبي را به نمايش بگذاريم و با كسب پيروزي همچنان به صعود از اين گروه اميدوار بمانيم.

عبدي افزود: جداي از نتيجه اين بازي كه در صعود تيم پرسپوليس به دور بعد اهميت دارد اين ديدار تقابل بازي هاي ايراني و عربستاني است كه از دير باز بوده است.

وي ابراز اميدواري كرد: ‌بازيكنان اين تيم به اندازه لازم حساسيت اين بازي را درك كرده باشند و با هماهنگي در زمين تيم الاتحاد را شكست دهند.

عبدي در خصوص اظهار نظر هاي غير ورزشي مسوولان تيم فوتبال الاتحاد نيز گفت: ما وررزشي هستيم و به مسايل حاشيه اي كه رنگ و بوي غير ورزشي دارد توجه اي نداشته و تنها به دنبال بازي سالم هستيم. ‌البته پاسخ دندان شكن خود را در زمين بازي به مسوولان اين تيم عربستاني خواهيم داد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)