اتفاقات عجیب و بی سابقه/نیکبخت منشوری تماشاگر ویژه دیدار/هدیه کاشانی به رئیس الاتحاد

مرجع خبری پرسپولیس : شماري از هواداران حاضر در ورزشگاه آزادي با ماموران نيروي انتظامي درگير شدند.

 

در جريان ديدار تيم هاي پرسپوليس و الاتحاد شماري از هواداران حاضر در ورزشگاه كه توسط ماموران نيروي انتظامي در حال هدايت شدن به پشت نيمكت پرسپوليس بودند با ماموران نيروي انتظامي درگيري پيدا كردند.

اين مسئله منجر به درگيري فيزيكي طرفين شد و برخي از اين افراد توسط نيروي انتظامي دستگير شدند.

 

پس از این اتفاقات ماموران این عده آشوب گر را به گوشی از ورزشگاه هدایت کردند و هواداران تيم فوتبال پرسپوليس ماموران نيروي انتظامي را تشويق كردند.

 

هواداران پرسپوليس ماموران نيروي انتظامي را كه به دنبال ايجاد نظم در ورزشگاه بودند تشويق كردند.

 

* اسكوربورد ورزشگاه آزادي صحنه هاي خطا را نشان نمي داد ولي در عوض به اطلاع رساني به پخش اين مسابقه از راديو ورزش اقدام مي كرد.

* هواداران پرسپوليس براي دقايقي عليه استقلال شعار دادند.

* وقتي محمد نوري در نيمه اول موقعيتي را از دست داد هواداران پرسپوليس شعار ” پرسپوليس زلزله همينه ” را سر دادند.

* در بين نيمه حبيب كاشاني، سرپرست باشگاه پرسپوليس ضمن ديدار با كي‌روش با رئيس باشگاه الاتحاد ديدار كرد و هديه اي به او داد.

 

با توجه به جو ملتهب ورزشگاه آزادي ناطر اين مسابقه در حال يادداشت‌برداري است.

به دليل رفتار برخي از تماشاگراني كه به دلايلي در حال ايجاد بي نظمي در ورزشگاه آزادي هستند، جو ورزشگاه به شدت ملتهب شده و در صحنه اي كه پرسپوليس به گل سوم رسيد شمار زيادي از هواداران پرسپوليس حواسشان معطوف به اين درگيري ها بود.

* به دليل اتفاقات رخ داده در ورزشگاه تعداد ماموران نيروي انتظامي دو برابر شده است.

* ناظر AFC نيز در حال يادداشت برداري از اين وقايع است.

* تماشاگران شعار “يازهرا ” سر دادند.

 

بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس که از سوی ستاد منشور اخلاقی محروم شده است، در ورزشگاه آزادی حضور یافت.

دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و الاتحاد عربستان در هفته پنجم رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا چند تماشاگر ویژه داشت که یکی از آنها علیرضا نیکبخت واحدی بود. این بازیکن که از سوی ستاد منشوری سازمان لیگ برتر محروم شده است به همراه بهروز رهبری فرد و داود فنایی این بازی را از نزدیک تماشا کردند.

حبیب کاشانی سرپرست باشگاه پرسپولیس، برخی مسئولان فدراسیون فوتبال، کی روش سرمربی تیم ملی و برخی مسئولان تیم الاتحاد از جمله تماشاگران ویژه این دیدار هستند.

ضمن اینکه برخی تماشاگران که سیاه پوش بودند و تعدادشان به کمتر از 500 نفرمی رسید با حضور در ورزشگاه آزادی علیه آل سعود شعار دادند و حاشیه هایی را به وجود آوردند که نیروی انتظامی مجبور به دخالت شد و درگیری هایی نیز بوجود آمد. این گروه پرچم بحرین را در طبقه دوم نصب کردند که بلافاصله از سوی نیروی انتظامی جمع آوری شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)