مرجع خبری پرسپولیس : بازيكن پيشين پرسپوليس تهران گفت: دلم براي فوتبال تنگ شده و اميدوارم برگردم تا بار ديگر شايستگي هايم را نشان دهم و بگويم علي نيكبخت هنوز همان علي نيكبخت هواداران است كه با تعصب براي تيمش بازي مي‌كند.

 

علي رضا نيكبخت واحدي كه به علت برخي مشكلات حق همراهي تيمش را ندارد، گفت: در اين روزها كه دور از فوتبال هستم تمرينات پرنشاط را به صورت اختصاصي انجام مي دهم تا در بازگشت به فوتبال مشكل بدني نداشته باشم زير نظر مربي بدنساز خود و با برنامه اي فشرده تمرين مي‌كنم و هم اكنون در بهترين شرايط بدني قرار دارم.

 

وي ادامه داد:به شدت دلم براي فوتبال تنگ شده اميدوارم برگردم تا بار ديگر شايستگي هايم را نشان دادم و بگويم علي نيكبخت هنوز همان علي نيكبخت هواداران است كه با عشق براي تيمش بازي مي‌كند.

عليرضا نيكبخت واحدي در رابطه با زمان بازگشتش اظهارداشت: تمام تلاش خود را كار گرفته ام تا با مساعدت مسئولان مشكل من حل شود تا بتوانم با شروع فصل آينده به فوتبال برگردم.

 

 

اين بازيكن كه به هنگام ديدار پرسپوليس مقابل الاتحاد در ورزشگاه حاضر بود گفت: هنور پرسپوليس را مثل دوران بازيگري خود دوست دارم و با هوادارانش زندگي مي‌كنم به آزادي رفتم تا بار ديگر در ميان هواداران عشق خود را به اين تيم نشان دهم اما حيف كه پيروزي با ارزش شاگردان دايي نتيجه اي به همراه نداشت و آنها نتوانستند مجوز حضور در مرحله بعدي ليگ قهرمانان را دريافت كنند.

 

وي بيان كرد: پرسپوليس در اين بازي همان تيمي بود كه دايي از ابتداي فصل وعده اش را داده بود و هر چه به بازيهاي پايان فصل نزديك مي‌شويم تيم دايي بهتر و روانتر بازي مي‌كند كه نمونه آن ديدار مقابل الاتحاد عربستان است.

 

علي رضا نيكبخت واحدي دايي را بهترين گزينه براي سرمربيگري پرسپوليس دانست و افزود: فوتبال دنيا علي دايي را مي شناسد و كسي نمي تواند منكر توانائيهاي فني وي باشد و اين نتايج پرسپوليس ذره اي از بزرگي وي كم نمي كند و تجربه نشان داده دايي مرد روزهاي سخت است و در بازيهاي سخت بهترين نتايج را كسب مي‌كند.

 

وي اظهارداشت: دايي در اين فصل توانست بر حاشيه ها غلبه كند و عرصه را بر منفعت طلبان تنگ كند و اگر وي سال آينده نيز در پرسپوليس بماند به طور قطع مي تواند پرسپوليس را قهرمان كند چون تيم وي ضعف هايي دارد كه با برطرف كردن آن در فصل بعد كسي نمي تواند جلودار جاه طلبي آنها باشد.

 

عليرضا نيكبخت واحدي در پايان براي نمايندگان ايران در ليگ قهرمانان آرزوي موفقيت كرد و گفت: اميدوارم در اين رقابتها يك تيم ايراني به قهرماني برسد تا بعد از سالها افتخاري ديگر نصيب فوتبال ايران شود.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)