مرجع خبری پرسپولیس :  تمرين امروز تيم فوتبال پرسپوليس با حضور سپهر حيدري و غلامرضا رضايي برگزار شد.

 

پس از استراحت يك روزه پرسپوليسي‌ها اين تيم از ساعت 17:20 امروز تمرينات خود را در ورزشگاه درفشي‌فر دنبال كرد. در اين تمرين بازيكنان پرسپوليس پس از گرم كردن بدن‌هاي خود به حركاتي كششي و مرور كارهاي تاكتيكي پرداختند.

* در تمرين امروز تنها جلال اكبري و بنيامين محمودي غايب بودند. سپهر حيدري و غلامرضا رضايي دو بازيكن مصدوم پرسپوليس در تمرين امروز حضور پيدا كردند و پس از ديد و بازديد با بازيكنان به رختكن رفتند و جلسه‌اي را با دايي تشكيل دادند.

* علي دايي امروز با لباس گرمكن در تمرين حضور داشت او جلسه‌اي را با يحيويي و سپس با مياچ و عبدي برگزار كرد.

* علي دايي در حاشيه تمرين امروز بسيار شاداب نشان مي‌داد و به شوت‌زني به سمت دروازه پرداخت كه حركات وي در نوع خود بسيار جالب بود.

* حدود 50 هوادار در تمرين امروز حضور داشتند.

* باتوجه به برنامه داده شده به بازيكنان، اين تيم فردا (يكشنبه) ساعت 17 تهران را به مقصد امارات براي برگزاري ششمين ديدار خود در چارچوب ليگ قهرمانان آسيا كه يك بازي تشريفاتي است، ترك خواهد كرد.

* در حاشيه تمرين امروز آرفي بسيار مورد توجه كادر فني بود. او بارها با صحبت‌هاي اختصاصي مياچ روبرو مي‌شد.

* در مرحله دوم تمرين بازيكنان پرسپوليس بيشتر به مرور كارهاي تاكتيكي، سانتر از جناحين، حركت بدون توپ و با توپ در زمين پرداختند.

* دروازه‌بانان پرسپوليس پس از نيم ساعت تمرينات ويژه‌اي را زير نظر يحيويي آغاز كردند.

* مجتبي زارعي پس از نيم ساعت به دليل مصدوميت، اختصاصي تمرين كرد.

* مازيار زارع تمرين نكرد و تنها با لباس شخصي در رختكن حضور داشت. او به احتمال خيلي فراوان در سفر پرسپوليسي‌ها به امارات اين تيم را همراهي نخواهد كرد.

* موضع‌گيري دايي درباره اظهارات شريفي رئيس كميته انضباطي در برنامه 20:30 در نوع خود بسيار جالب بود. دايي از خودش در اين برنامه حمايت كرد.

* وحيد هاشميان در حاشيه تمرين امروز دقايقي با دايي به گفت‌وگو پرداخت.

* سپهر حيدري پس از 30 دقيقه صحبت‌هاي كوتاه با دايي و غلامرضا رضايي پس از 20 دقيقه تمرين پرسپوليس را ترك كردند.

* قرمزپوشان در مرحله پاياني تمرين در قالب دو تيم 12 نفره به فوتبال دست گرمي پرداختند كه علي دايي نظاره‌گر بود و به يادداشت‌برداري مي‌پرداخت.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)